پادزهر استراتژی دشمن، آگاه بودن و آگاهی‌بخشی است
کد خبر: 4163289
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
امام جمعه موقت بیرجند:

پادزهر استراتژی دشمن، آگاه بودن و آگاهی‌بخشی است

حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی گفت: دشمن با تبلیغاتش می‌خواهد انقلاب حسینی ما را به فروپاشی بکشانند و پادزهر این استراتژی خطرناک آگاه بودن و آگاهی‌بخشی است.

حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی، امام جمعه موقت بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی، امام جمعه موقت بیرجند امروز، ۲۷ مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: بزرگترین مانع انبیاء و اولیای الهی، جریان‌سازی این جریان‌سازان دروغگوی دغل‌کار است.

وی با بیان اینکه همه انسان‌ها در  اعصار مختلف به دنبال زندگی به معنای واقعی کلمه و رسیدن به تعالی و کمال الهی هستند، افزود: خالق انسان می‌فرماید برای رسیدن به این زندگی که تمام مشکلات شما حل شود هر چیزی از نعمت و مواهب که نیاز داشتید حتی ولی‌امر به شما داده‌ایم‌ اما بشر پای کار نیامد و در نتیجه تمام انبیاء و اولیای الهی یکی پس از دیگری مظلومانه به شهادت رسیدند.

رحیم‌آبادی با اشاره اینکه یکی از اهداف قیام امام حسین(ع)، که در زیارت اربعین به آن اشاره شده مبارزه با جهل و نجات مردم از ضلالت و گمراهی است، بیان کرد: امام حسین(ع) خون قلبش را در راه خدا داد تا جامعه را از جهل به ولی خدا و به هدف او نجات دهد.

امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: تقوای در اصول دین ضرورتش بسیار بالاتر از تقوای در فروع دین است‌؛ وقتی درخت تناور ولایت داشته باشید ثمر آن تقوا است و تقوا در پرتو هدایت امام به دست می‌آید و چون این نبود امام حسین (ع) قیام کرد.

رحیم‌آبادی با بیان اینکه همزمان با آغاز ماه صفر سال ۶۱ هجری قمری کاروان اسرای اهل بیت (ع) وارد شام شد، بیان کرد: امروز نقشه دشمنان خط امامت و ولایت و حاکمیت الهی همان دروغ، شایعه‌پراکنی، تبلیغات رسانه‌ای و براندازی نرم است.

وی افزود: دشمن با تبلیغاتش می‌خواهد انقلاب حسینی ما را به فروپاشی بکشانند و پادزهر این استراتژی خطرناک آگاه بودن و آگاهی‌بخشی است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به فرمایشات رهبر معطم انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه، گفت: اگر با گوش و جان متوجه ولایت باشیم زائر اربعین هستیم و جهل آخرالزمان دامن‌گیر ما نشده است.

وی با بیان اینکه کم‌توجهی به امام و ولی حاکم و نائب امام زمان (عج) شرک است، اظهار کرد: حاکمیت سیاسی جمهوری اسلامی ایران و مقابله با دولت‌های متخاصم و پیمان‌شکن می‌طلبد که با پاسداری نیروهای سپاه و بسیج از این حرم محافظت کنیم.

انتهای پیام
captcha