انقلاب اسلامی باعث تعمیق بخشیدن به عزاداری‌ها و جشن‌های اسلامی شد
کد خبر: 4163307
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
امام جمعه قشم:

انقلاب اسلامی باعث تعمیق بخشیدن به عزاداری‌ها و جشن‌های اسلامی شد

حجت‌الاسلام حاجبی گفت: انقلاب اسلامی باعث تعمیق بخشیدن به عزاداری‌ها، موالید و جشن‌های اسلامی شد و توسعه غیروابسته را ایجاد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشمبه گزارش ایکنا از هرمزگان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم در خطبه نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به کودتای ننگین ۲۸ مرداد اظهار کرد: بازگرداندن احمق‌ترین و ظالم‌ترین شاه ایران از نتایج این کودتا بود.

امام جمعه قشم افزود: انقلاب اسلامی باعث تعمیق بخشیدن به عزاداری‌ها، موالید و جشن‌های اسلامی شد و توسعه غیروابسته را ایجاد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجبی ادامه داد: ظلم‌پذیری حرام است همانطور که ظلم کردن حرام است اما صبر انقلابی یعنی تحمل سختی‌ها و شناخت کاستی‌ها و کمبودها است.اگر برنامه‌ریزی برای حل مشکلات وجود نداشته باشد تحمل کردن نوعی ظلم‌پذیری است.

امام جمعه قشم افزود: بنده به عنوان امام جمعه در مدیریت جدید منطقه آزاد و مدیریت قبلی و در فرمانداری و ادارات دیگر اصلاً دخالتی در عزل و نصب افراد نداشتم و تنها گاهی با من مشورت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجبی با بیان اینکه بکارگیری کسانی که تفکر فمینیستی و سکولاری دارند و این موارد را ترویج می‌کنند و صاحب کرسی در مناصب شهرستان قشم می‌شوند، اشتباه است، اظهار کرد: گاهی بکارگیری برخی افراد را ضربه‌ای به انقلاب می‌دانیم و وظیفه ما بیان کردن آن است و نه نفع شخصی و نه فریب سیاسی است.

انتهای پیام
captcha