آب و محیط زیست؛ دغدغه مردم چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4164882
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷

آب و محیط زیست؛ دغدغه مردم چهارمحال‌وبختیاری

امام‌جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه در چهارمحال‌وبختیاری مسئله آب و محیط زیست دغدغه مردم است که باید در اولویت قرار گیرد و بیشتر کمک شود تا تصفیه‌خانه بن - بروجن راه‌اندازی شده و مردم بتوانند آب سالم مصرف کنند.

محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان امروز، سوم شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد، سوم شهریور سال 1320 را یک روز ننگین در تاریخ ایران دانست و اظهار کرد: متفقین در این روز کشور را اشغال کردند و با خواری و خفت رضا شاه را به تبعید فرستاده و در کشور جولان دادند؛ هر چند در زمان رضاشاه هم دیکتاتوری و ظلم حاکم بود و بعد از آن خارجی‌ها وارد این کشور شدند و انواع ستم‌ها، ظلم‌ها و غارت‌گری‌ها را بر سر ایران آوردند. 

نکونام با اشاره به اینکه با به وجود آمدن انقلاب اسلامی تحولات بزرگی برای مردم ایران به وجود آمد، افزود: اکنون به  برکت انقلاب بسیاری از مشکلات مردم برطرف شده است.

امام‌جمعه شهرکرد با بیان اینکه بزرگ‌ترین نعمتی که خداوند به ما عطا کرده، توضیح داد: نعمت خداوند این است که در زیر سایه انقلاب اسلامی هستیم. امروز همان‌ افرادی که به ایرانیان اتهام وحشی‌گری می‌زدند، خودشان در اوج توحش هستند. اکنون همه دشمنان، ایران را به کشوی متمدن می‌شناسند.  

وی در ادامه گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی در ظلم و ستم و غارتگری هستند و از آینده خودشان می‌ترسند و پیشرفت‌های ایران را می‌بینند و اعتراف می‌کنند که ایران به سمت پیشرفت حرکت می‌کند.  ایران می‌تواند به دستاوردهای علمی قابل توجهی دست پیدا کند.  

امام جمعه شهرکرد گفت: امروز گرایش‌های معنوی در دنیا به برکت انقلاب اسلامی گسترش یافته و  یک نمونه آن اربعین است، امروز از تمام کشورهای جهان در این اجتماع بزرگ حضور پیدا می‌کنند و باید بدانیم  هر چه در این راه هزینه بشود سرمایه برای رسیدن به قله بلند است. 

نکونام با اشاره به عملکرد جهادی دولت و رییس‌جمهور و رضایت مقام معظم رهبری در خصوص عملکرد دولت، تصریح کرد: البته ضعف‌هایی وجود دارد اما ایران با این شرایط در دنیا حرفی برای گفتن دارد و این دولت برای مردم تلاش می‌کند، البته باید برخی مسائل در اولویت قرار گیرد زیرا مردم می‌خواهند عملکرد دولت را بر سر سفره ببینند. 

وی در ادامه افزود: در این استان مسئله آب و محیط زیست دغدغه مردم است که باید در اولویت قرار گیرد و بیشتر کمک شود تا تصفیه‌خانه بن - بروجن راه‌اندازی شده و مردم بتوانند آب سالم مصرف کنند. 

نماینده ولی فقیه درچهارمحال و بختیاری با اشاره به روز کارمند، گفت: تجلیل از دستگاه‌هایی که در میز خدمت حضور داشتند ضروری است و این حرکت دستگاه‌ها در راستای حل مشکلات از طرف مسئولان مورد تشویق قرار گیرد. 

انتهای پیام
captcha