رئیس‌جمهور وارد عسلویه شد + عکس
کد خبر: 4165451
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰

رئیس‌جمهور وارد عسلویه شد + عکس

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی با همراهی وزیر نفت به‌منظور افتتاح عملیات تولید گاز از فاز ۱۱ میدان عظیم گازی پارس جنوبی صبح امروز، ششم شهریورماه همزمان با پنجمین روز از هفته دولت وارد شهرستان عسلویه شد.

سفر آیت‌الله رئیسی به عسلویه

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی به همراه جواد اوجی، وزیر نفت، به‌منظور افتتاح عملیات تولید گاز از فاز ۱۱ میدان گازی عظیم پارس جنوبی، با استقبال آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی‌ فقیه و امام جمعه بوشهر، احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر و جمعی از مقامات محلی صبح امروز، ششم شهریورماه وارد فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس شهرستان عسلویه شد.

رئیس‌جمهور در این سفر همچنین دیداری با مدیران و متخصصان صنعت نفت خواهد داشت.

فاز ۱۱ میدان گازی پارس جنوبی، جنوبی‌ترین فاز این میدان است که احداث و بهره‌برداری از آن به‌دلیل خلف وعده و نقض تعهدات مکرر شرکت‌های خارجی بیش از ۲۰ سال به طول انجامید.

پس از روی کار آمدن دولت مردمی، تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه که مرز مشترک این میدان عظیم گازی با کشور قطر نیز است، به‌عنوان یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت‌دار، در صدر توجهات دولت و وزارت نفت قرار گرفت و با تکیه بر توان داخلی، پس از دو سال تلاش و مجاهدت، امروز عملیات تولید گاز در آن رسماً افتتاح می‌شود.

سیده‌فردوس رضوی 

انتهای پیام
captcha