برپایی 12 موکب در مجتمع‌های گردشگری استان مرکزی
کد خبر: 4166067
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶

برپایی 12 موکب در مجتمع‌های گردشگری استان مرکزی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: امسال 12 موکب در تاسیسات گردشگری بین راهی استان برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در این ایام بر پا شده است.

مصطفی مرزبان

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل میرث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استن مرکزی، مصطفی مرزبان، مدیرکل این مجموعه در استان، عصر سه‌شنبه، 7 شهریور، در نشست با مصطفی فاطمی، مدیر کل گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی اظهار کرد: با توجه به ویژگی و موقعیت جغرافیایی این استان و قرار گرفتن در محورهای مواصلاتی، هر ساله  زائران بسیاری  برای زیارت امام حسین (ع) و شرکت در همایش پیاده‌روی حسینی از این مسیر عبور می‌کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی ادامه داد: 12 واحد پذیرایی و مجتمع گردشگری در سطح استان با برپایی موکب در مقابل این واحدها ارائه خدمت به زائران می‌دهند.

مرزبان گفت: این موکب ها شامل موکب در مقابل مجتمع تفریحی گردشگری آیلند ورودی استان از تهران، موکب قزل پارک در اراک، سرو در مسیر سلچگان، پارسیان در کمربندی جنوبی شهر اراک، موکب مقابل دانشگاه پیام نور، موکب توره در مسیر اراک- بروجرد، موکب مسیر اراک - بروجرد مقابل رنگ روناس اراک و همچنین موکب مهاجران و موکب ساوه همدان و شهرستان ساوه و منطقه نمونه گردشگری گردو از موکب‌‌های هستند که با همکاری و همیاری تاسیسات گدشگری استان برپاشده و به مسافران و زائران خدمات ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه امکانات سرویس های بهداشتی وسیعی را در طول مسیر فراهم شده است افزود: بنر اطلاع رسانی در خصوص دریافت شکایات و نظرات مردمی مقابل تمامی این تاسیسات و سرویس‌های بهداشتی نصب شده و مردم می‌توانند با شماره تلفن‌های 09629 هر گونه نقص و مشکل را در میان گذاشته و پیگیری کنند و بازدیدهای نظارتی به طور مستمر تا پایان ایام اربعین در حال انجام است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: همه دستگاه‌های خدمات‌رسان استان بسیج شده‌اند که در کنار خدمات مردمی به بهترین شکل ممکن پذیرای زوار اربعین باشند.

انتهای پیام
captcha