۲۱۰ نفر از فعالان اجتماعی گیلان به کربلای معلی اعزام شدند
کد خبر: 4166074
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷

۲۱۰ نفر از فعالان اجتماعی گیلان به کربلای معلی اعزام شدند

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) گیلان گفت: ۲۱۰ نفر از فعالان اجتماعی مناطق حاشیه‌ای استان گیلان در قالب کاروان «رهسپاران عصر ظهور» به این سفر معنوی اعزام شدند.

اعزام ۲۱۰ نفر از فعالان اجتماعی گیلان به کربلای معلی

به گزارش ایکنا از گیلان، مجتبی امیریان، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان گیلان امروز، هشت شهریورماه در مراسم بدرقه زائران اربعین حسینی به کربلای معلی در گلزار شهدای رشت، اظهار کرد: ۲۱۰ نفر از فعالان اجتماعی مناطق حاشیه‌ای استان گیلان در قالب کاروان «رهسپاران عصر ظهور» به این سفر معنوی اعزام شدند، این سفر فرصتی برای تجدید انگیزه فعالان اجتماعی استان به منظور تقویت و گسترش فعالیت‌های‌شان است.

وی با بیان اینکه مجموعا ۱۰ هزار نفر از فعالان اجتماعی سراسر کشور امسال همراه با کاروان رهسپاران عصر ظهور به پیاده روی اربعین حسینی اعزام می‌شوند، افزود: کاروان رهسپاران ظهور استان گیلان در قالب هشت اتوبوس به کربلایی معلی و نجف اشرف اعزام شدند.

امیریان تقویت بنیه معنوی را یکی از لازمه‌های توانمندسازی فعالان اجتماعی دانست و گفت: زیارت سیدالشهدا(ع) فرصتی است تا فعالان اجتماعی و جهادی انگیزه خود را برای خدمت رسانی در محلات حاشیه شهر تقویت کنند.

انتهای پیام
captcha