روند خوبی بر جابجایی زائران در مرزهای کشور حاکم است
کد خبر: 4166259
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
وزیر کشور:

روند خوبی بر جابجایی زائران در مرزهای کشور حاکم است

وزیر کشور با بیان اینکه روند خوبی بر جابجایی زائران در مرزهای کشور حاکم است، گفت: در بحث مدیریت خدمت‌رسانی در حوزه اربعین در مرزها نیز امسال خوشبختانه عراقی‌ها همکاری بسیار خوبی داشتند.

احمد وحیدی وزیر کشور

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، احمد وحیدی، وزیر کشور، عصر روز گذشته، 9 شهریور در دیدار با آیت‌الله شاهچراغی، نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص بازدید خود از مرزهای کشور با عراق گفت: روند خوبی بر جابجایی زائران در مرزهای کشورمان حاکم است.

وی ادامه داد: در خصوص مدیریت خدمت‌رسانی در حوزه اربعین در مرزها نیز امسال عراقی‌ها همکاری بسیار خوبی داشتند که در این راستا مردم و زائران اربعین امسال رضایتمندی خوبی از شرایط مرزها داشتند.

وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند تا برخی ناهنجاری‌های اجتماعی را ایجاد کرده و فرهنگ تمدن غربی، بی‌حجابی و کشف حجاب را ترویج کنند اظهار کرد: همه باید با هم ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی هرچند کم را هرچه زودتر برطرف سازیم.

به گفته وحیدی در استان سمنان در سال گذشته و بحث اغتشاشات با وجود هجمه‌های فراوان، دشمنان موفقیتی نداشتند که نشان از این دارد که استان نقطه ثبات و امنیت است.

انتهای پیام
captcha