محمود دینی با «لیث» به فیلم فجر امسال می‌آید
کد خبر: 4166706
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۷

محمود دینی با «لیث» به فیلم فجر امسال می‌آید

فیلم سینمایی «لیث» اولین فیلم سینمایی محمود دینی در مقام کارگردان است که در صورت مهیا بودن شرایط در جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد.

محمدرضا شرف‌الدین، تهیه‌کننده سینما در گفت‌و‌گو با ایکنا درباره کار جدید خود خبر داد: فیلم سینمایی «لیث» عنوان جدیدترین فیلم سینمایی من در مقام است که به کارگردانی محمود دینی اواسط پاییز جلوی دوربین خواهد رفت. فیلمنامه این اثر که موضوعی تروریستی دارد را کارگردان خود به نگارش درآورده است. 

وی افزود: فیلم داستان مبارزه نیروهای اطلاعاتی با تروریست‌ها در منطقه سیستان و بلوچستان است. به دلیل مسائل امنیتی فیلمبرداری این کار در اصفهان انجام خواهد شد. هم‌اکنون با نیروی انتظامی مشغول مذاکرات نهایی هستیم تا از حمایت این سازمان در تولید بهره بریم.

این تهیه‌کننده تاکید کرد: اینکه بتوانیم «لیث» را به جشنواره فیلم فجر برسانیم هنوز مشخص نیست اما گروه تمام تلاش خود را برای این امر خواهد کرد. قهرمان این فیلم «لیث» نام دارد. این فیلم گوشه‌ای از رشادت نیروی انتظامی در مبارزه با تروریسم را نشان خواهد داد.

شرف‌الدین که سال‌ها تجربه و مسئولیت جلوه‌های ویژه فیلم‌هایی همچون «مزرعه پدری»، «عقرب»، «گروگان» و «قافله» را برعهده داشته، تهیه‌کننده فیلم «فرزند صبح» بهروز افخمی نیز بوده که پس از گذشت حدود ۱۲ سال هنوز به اکران عمومی درنیامده است. قرار بود این فیلم همزمان با چهاردهم خرداد امسال اکران شود ولی به دلیل فراهم نبودن شرایط به زمانی دیگر موکول شد.

گفتنی است که این فیلم با عنوان «گروگان» پروانه ساخت دریافت کرده بود که اخیراً نام آن تغییر کرد.

انتهای پیام
captcha