کرج رنگ و بوی اربعینی می‌گیرد
کد خبر: 4166850
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

کرج رنگ و بوی اربعینی می‌گیرد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی، تمامی مناطق ۱۰گانه شهر کرج با فضاسازی و اکران طرح‌های فرهنگی، رنگ و بوی اربعین خواهد گرفت.

فضاسازی اربعین

به گزارش ایکنا از البرز، به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، علیرضا عاقلی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: کمیته تبلیغات مدیریت شهری شهر کرج، همواره در مناسبت‌های مختلف، شهر را متناسب با ایام مناسبتی فضاسازی کرده است.

وی افزود: در راستای تکریم شعائر حسینی و ایجاد فضای معنوی مناسب در آستانه اربعین حسینی، معابر و میادین اصلی شهر با نصب صدها بیرق مشکی و قرمز، پرچم ریسه‌ای، بنر، بیلبورد و کتیبه سیاه‌پوش شده است.

این مسئول به اجرای نقاشی دیواری با محوریت واقعه کربلا در بلوار ماهان اشاره کرد و گفت: طرح حماسی آئینی از «نینوا تا عرش» با هنرنمایی چهار نقاش در ۱۵ پرده و در مساحت ۳۰۰ مترمربع گوشه‌ای از فرهنگ غنی عاشورا را نشان می‌دهد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان با بیان اینکه همزمان با ایام سوگواری اربعین امام حسین(ع) و پایان ماه صفر، فضاسازی‌های ویژه در شهر صورت خواهد گرفت، تأکید کرد: فضاسازی شهری باید متناسب با مناسبت‌های ملی و مذهبی رنگ و بوی خاصی به خود بگیرد و به‌گونه‌ای باشد که نشانگر هویت فرهنگی اجتماعی و در خور شأن شهروندان و عزاداران باشد.

انتهای پیام
captcha