نصب یک‌ هزار مترمربع بنر مناسبتی اربعین در قم
کد خبر: 4167110
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

نصب یک‌ هزار مترمربع بنر مناسبتی اربعین در قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در راستای برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای تبلیغات شهری ایام اربعین حسینی بیش از یک‌ هزار مترمربع بنر به‌مناسبت این ایام طراحی، چاپ و نصب‌ شده است.

مهدی کلانترزاده، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قمبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در سخنانی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ اربعین اظهار کرد: در راستای برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای تبلیغات شهری ایام اربعین حسینی بیش از یک‌ هزار مترمربع بنر به‌مناسبت این ایام طراحی، چاپ و نصب‌ شده است.

وی با بیان اینکه بنرهای خوش‌آمدگویی سه زبانه به زائران اربعین حسینی در سطح شهر به‌ویژه در ورودی‌ها نصب‌ شده است، افزود: بنرهای اطلاع‌رسانی و راهنمای زائران قرارگاه اربعین حسینی در قالب بنرهای آویز، عرشه پل، پرتابل و استرابورد نیز در بیش از 180 نقطه از سطح شهر نصب‌ شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم بیان کرد: همچنین اقدامات خوبی برای فضاسازی بلوار پیامبر اعظم(ص) و برپایی راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در این بلوار در کنار دیگر بخش‌های شهرداری از سوی اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم انجام شده است.

وی یادآور شد: در اکران بنرها و تبلیغات شهری مواکب حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران و امامزادگان قم نیز همکاری دارند.

انتهای پیام
captcha