مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین در قم اعلام شد
کد خبر: 4167124
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین در قم اعلام شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: راهپیمایی دلدادگان اربعین حسینی در شهر قم، فردا همزمان با اربعین حسینی از مسیر ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) تا مسجد مقدس جمکران از ساعت ۶ تا ۲۰ برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی قرارگاه مردمی قرآنی اربعین، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در سخنانی بیان کرد: راهپیمایی دلدادگان اربعین حسینی در شهر قم، فردا همزمان با اربعین حسینی از مسیر ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) تا مسجد مقدس جمکران از ساعت ۶ تا ۲۰ برگزار می‌شود.

وی افزود: راهپیمایی شهرستان کهک نیز فردا از ساعت ۸:۳۰ از ابتدای امامزاده عباس(ع) روستای ورجان تا امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان برگزار می‌شود. در بخش فردو شهرستان کهک نیز راهپیمایی دلدادگان اربعین حسینی از ساعت ۸:۳۰ از ابتدای میدان امام حسین(ع) تا چهار امامزاده بوره (ع)برگزار می‌شود.

شعبان‌زاده با اشاره به برگزاری راهپیمایی دلدادگان حسینی در شهر جعفریه گفت: این راهپیمایی ساعت 10 از گلزار شهدا تا مقبره شهدای گمنام برپا می‌شود. راهپیمایی شهر قنوات از ساعت 8 از ابتدای مسجد صاحب‌الزمان(عج) تا امامزاده طیب طاهر(ع) برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بیان کرد: راهپیمایی دلدادگان اربعین حسینی در شهر دستجرد نیز فردا، 15 شهریورماه از ساعت ۱۰ از ابتدای شهر تا امامزاده زکریا(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha