اجتماع عزاداران اربعین در میعادگاه منتظران برگزار می‌شود
کد خبر: 4167130
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

اجتماع عزاداران اربعین در میعادگاه منتظران برگزار می‌شود

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به ویژه‌برنامه‌های عزاداری این مسجد مقدس در اربعین حسینی گفت: در روز اربعین ویژه‌برنامه عزاداری از ساعت 17 با اجرای برنامه‌های قرآنی آغاز شده و زیارت اربعین توسط سیدعلی حسینی‌نژاد قرائت می‌شود.

مسجد مقدس جمکرانبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام مهدی حسین‌آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به ویژه‌برنامه‌های عزاداری این مسجد مقدس در اربعین حسینی بیان کرد: در روز اربعین ویژه‌برنامه عزاداری از ساعت 17 با اجرای برنامه‌های قرآنی آغاز شده و زیارت اربعین توسط سیدعلی حسینی‌نژاد قرائت می‌شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی به سخنرانی و ذکر مصیبت می‌پردازد، گفت: امشب بعد از نماز مغرب و عشا نیز ویژه‌برنامه عزاداری و قرائت دعای توسل از ساعت 20 با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین بندانی‌نیشابوری و مداحی علی صادقی برگزار می‌شود.

حسین‌آبادی در خصوص برگزاری مراسم شام اربعین حسینی بیان کرد: این مراسم نیز بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین‌‎آبادی و مداحی علی حبیب‌زاده برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این ایام موکب مسجد مقدس جمکران در شبستان امام حسن عسکری(ع) میزبان زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) است، گفت: محور برنامه‌های مسجد مقدس جمکران معیت با امام زمان(عج) است و بر همین اساس مجموعه‌های مختلف مسجد مقدس جمکران اعم از جوانه‌های انتظار، گل نرگس و راویان انتظار با همین محور برنامه‌های خود را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام
captcha