خدمت‌رسانی شهرداری یزد به زائران اربعین تا 20 شهریور ادامه دارد
کد خبر: 4167478
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶

خدمت‌رسانی شهرداری یزد به زائران اربعین تا 20 شهریور ادامه دارد

عزیزالله سیفی با اشاره به استقرار و خدمت‌رسانی شهرداری یزد در دو مرز چذابه و شلمچه گفت: خدمت‌رسانی به زائران حسینی تا بیستم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

عزیزالله سیفی، رئیس شورای شهر یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی شورای شهر یزد، عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد ضمن تقدیر و تشکر از عوامل خدمت‌رسان در مرز چزابه و شلمچه گفت: ارائه گزارش جامع و رضایت‌های زائران امام حسین(ع) از خدمات‌رسانی شهرداری یزد نشان دهنده عملکرد مناسب این مجموعه است.

سیفی افزود: امسال شهرداری یزد افتخار خدمت‌رسانی به زائران اربعین در دو مرز چذابه و شلمچه را داشت و در مرز چزابه ۵۰ نیروی خدماتی، دو دستگاه آتش‌نشانی، یک دستگاه آمبولانس حمل اموات، یک دستگاه ماشین حمل زباله همچنین در مرز شلمچه ۳۷ دستگاه اتوبوس شهرداری یزد از پایانه مرزی تا پارکینگ‌ها برای رفت و آمد مردم در حال خدمت‌رسانی هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه استقرار و خدمت رسانی شهرداری یزد در مرز چزابه و شلمچه تا بیستم شهریورماه  ادامه دارد افزود: امید است این خدمت رسانی مورد رضایت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) قرار گیرد.

وی در پایان از مردم دارالعباده در خصوص شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین تقدیر کرد و گفت: از مردم دارالعباده یزد حسینیه ایران که در حماسه بزرگ اربعین امسال حضور داشتند قدردانی می‌کنم و امیدوارم این اقدام خداپسندانه، بستر توسعه و ترویج فرهنگ حسینی شده و مراسم سید و سالار شهیدان هرساله پرشورتر ، عظیم‌تر و با مشارکت بی‌نظیر مردم برگزار شود.

انتهای پیام
captcha