نقش مردم کردستان در دوران دفاع مقدس برجسته بود
کد خبر: 4170494
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵

نقش مردم کردستان در دوران دفاع مقدس برجسته بود

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه نقش مردم کردستان در دوران دفاع مقدس برجسته بود، افزود: مردم کردستان از دوران حمله روس و انگلیس تا دوران دفاع مقدس، برای حفظ این آب و خاک با تمام وجود وارد میدان شدند و اجازه ندادند وجبی از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

فایق رستمی، امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، 31 شهریور در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته سنندج با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با ایمان، اخلاص و شجاعت و روحیه شهادت‌طلبی، دشمن را از خاک ایران اسلامی بیرون راندند.

وی با اشاره به اینکه نقش مردم کردستان در دوران دفاع مقدس برجسته بود، افزود: مردم کردستان از دوران حمله روس و انگلیس تا دوران دفاع مقدس،برای حفظ این آب و خاک با تمام وجود وارد میدان شدند و اجازه ندادند وجبی از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

امام جمعه سنندج بیان کرد: رئیس جمهور با صحبت‌ها و موضع قدرتمندانه در مجمع عمومی سازمان در دفاع از قرآن و مقدسات اسلامی، غربی‌ها را به خود آورد و آنان را به چالش کشاند.

وی با بیان اینکه اهانت به قرآن کریم، اهانت به همه کتب آسمانی است، افزود: امیدواریم دیگر شاهد اهانت به قرآن و مقدسات اسلامی در هیچ یک از کشورهای جهان نباشیم.

ماموستا رستمی، آزادی دارایی‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی و موفقیت‌های کشور را در سیاست خارجی، نشان از همت دولت سیزدهم برای رفع مشکلات دانست و بر لزوم استفاده از دارایی های آزاد شده برای توسعه کشور تأکید کرد.

وی با بیان اینکه امروز کردستان در راه توسعه و عمران قدم نهاده است، ادامه داد: مهم‌ترین گلایه مردم از دولت، تورم و گرانی به ویژه در کالاهای اساسی و دارو است که امیدواریم دولت برای رفع آن همت کند.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به کسب رتبه‌های تک رقمی دانش‌آموزان کردستان در کنکور سراسری و سایر المپیادهای ملی و جهانی، گفت: اینکه امروز به لحاظ علمی استان ما به این سطح رسیده که دانش آموزان با استان‌های پیشرفته رقابت می‌کنند جای خوشحالی دارد.

وی در پایان یادآور شد: از مسئولان استان انتظار داریم با دید ویژه‌ای به این دانش‌آموزان توجه کنند و بهترین شرایط را برای ادامه تحصیل آنها فراهم کنند تا با پرورش این استعدادهای آینده‌ساز کشور زمینه رشد و توسعه کشور را فراهم کنند.

انتهای پیام
captcha