آزادسازی یک زندانی جرائم غیرعمد به همت بانوان همدانی
کد خبر: 4171232
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

آزادسازی یک زندانی جرائم غیرعمد به همت بانوان همدانی

مدیرعامل ستاد دیه همدان از آزادسازی یک زندانی جرائم غیرعمد در استان به همت پایگاه شهیده سمیه خبر داد.

یدالله روحانی منش مدیرعامل ستاد دیه استان همدانیدالله روحانی‌منش، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: روز گذشته به‌مناسبت آغاز امامت و ولایت حضرت حجت(عج)، بانوان پایگاه شهیده سمیه در اقدامی خداپسندانه برای آزادسازی یک زندانی کمک‌های مالی خود را تقدیم این مجموعه کردند.

وی با بیان اینکه با کمک‌های نقدی این بانوان یک زندانی با مبلغ بدهی ۸۵ میلیون تومان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشت، افزود: نیمی از بدهی این فرد را پایگاه شهیده سمیه پرداخت کرد. این پایگاه متشکل از بانوانی است که در سال دو یا سه مرتبه با تقدیم کمک‌های نقدی خود موجب آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد می‌شوند. در هفته گذشته نیز یک خانواده همدانی به‌منظور ادای نذر خود با اهدای ۳۰ میلیون تومان، زمینه آزادسازی یک زندانی را فراهم کرد.

روحانی‌منش یادآور شد: در حال حاضر ۲۵۳ زندانی جرائم غیرعمد در استان همدان وجود دارد که مبلغ کل بدهی آنها به بیش از ۴۰ میلیارد تومان می‌رسد. از این‌رو از تمامی مردم نوع‌دوست استان همدان خواستاریم در راستای آزادسازی این زندانیان و جلوگیری از بسیاری آسیب‌هایی که متوجه این زندانیان و خانواده‌های آنهاست با این ستاد همکاری داشته باشند.

انتهای پیام
captcha