گفتمان جهادی در امتداد راه شهدای دوران دفاع مقدس است
کد خبر: 4171619
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور:

گفتمان جهادی در امتداد راه شهدای دوران دفاع مقدس است

سردار محمد زهرایی گفت: گفتمان جهادی در امتداد راه شهدای دوران دفاع مقدس است و با همان تفکر میدانی دوران دفاع مقدس خدمت رسانی به مردم را ادامه راه شهدا می‌دانیم.

سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان سردار زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در همایش جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در گرگان گفت: 43 سال پیش در همین ایام صدام با یک خطای محاسباتی وسط نشست خبری خود، سالن جلسات را ترک کرد و به خبرنگاران گفت ادامه نشست را یک هفته بعد در تهران ادامه خواهیم داد.

وی افزود: درست در همان ایام برخی افراد در داخل کشور با یک خطای محاسباتی ساده‌لوحانه گمان کردند انقلاب رفتی است و حتی بنی صدر رئیس جمهور وقت کشور تحت تأثیر این خطا در حال همکاری با خارج از کشور بود.

سردار زهرایی اظهار کرد: در اوج فتنه افروزی دشمنان در دل بحران‌های ۳۰ سال گذشته و از بعد از دفاع مقدس کسانی در دفاع از انقلاب اسلامی به میدان آمدند که دل‌هایشان با خدا گره خورده بود و با اراده‌ای پولادین مدافع انقلاب اسلامی بودند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: گفتمان جهادی در امتداد راه شهدای دوران دفاع مقدس است و با همان تفکر میدانی دوران دفاع مقدس خدمت‌رسانی به مردم را ادامه راه شهدا می‌دانیم.

انتهای پیام
captcha