ثبت‌نام 500 متسابق در نخستین دوره مسابقات قرآن ویژه بازنشستگان ودجا + صوت
کد خبر: 4172987
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
فراهانی خبر داد:

ثبت‌نام 500 متسابق در نخستین دوره مسابقات قرآن ویژه بازنشستگان ودجا + صوت

مدیرکل دارالقرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از ثبت‌نام قریب به 500 نفر در نخستین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه بازنشستگان وزارت دفاع و خانواده‌های ایشان خبر داد.

حسن فراهانی، مدیرکل دارالقرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

حسن فراهانی، مدیرکل دارالقرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: جلسه هماهنگی نخستین دوره مسابقات قرآن ویژه بازنشستگان ودجا و خانواده‌های آنان به میزبانی اداره سلام و با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد.


بیشتر بخوانید: 


وی با اشاره به اینکه طی این جلسه آخرین هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و منظم‌تر این دوره از مسابقات و بهره‌مندی از ظرفیت‌های سایر ادارات در صورت نیاز در دو مرحله مقدماتی و نهایی انجام گرفت، اظهار کرد: امسال نخستین باری است که با توجه به درخواست‌های مکرر کارکنان بازنشسته وزارت دفاع این مسابقات در سطح وزارت انجام می‌شود.

فراهانی بیان کرد: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ 5، 10، 15، 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم و اذان(ویژه آقایان) طی دو مرحله مقدماتی به صورت (غیر حضوری) و نهایی(به صورت حضوری) طی آبان‌ و آذر برگزار خواهد شد.

مدیرکل دارالقرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: طی بازه زمانی ثبت‌نام در این دوره از مسابقات حدود 500 نفر از کارکنان بازنشسته و خانواده‌ها ثبت‌نام کردند که آزمون مرحله مقدماتی با حضور داوران بین‌المللی و ملی طی سه روز از 20 تا 22 آبا‌ن‌ماه برگزار می‌شود.

کد

وی اضافه کرد: مرحله نهایی با حضور برترین‌های مرحله مقدماتی طی بازه زمانی دو روزه، 20 و 21 آذرماه به تفکیک در بخش بانوان و آقایان انجام می‌شود و آیین اختتامیه نیز 22 آذرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha