کنفرانس وحدت زمینه‌ساز همبستگی بیشتر جهان اسلام است
کد خبر: 4173364
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵

کنفرانس وحدت زمینه‌ساز همبستگی بیشتر جهان اسلام است

امام‌ جمعه مهاباد گفت: کنفرانس وحدت اسلامی که با حضور میهمانان داخلی و خارجی در تهران برگزار شد، گام مهمی در ایجاد اتحاد و همبستگی بیشتر در جهان اسلام بود.

عبدالسلام امامی امام جمعه مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا عبدالسلام امامی، امام‌ جمعه مهاباد ۱۴ مهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به برگزاری سی و هفتمین کنفرانس وحدت اسلامی در تهران گفت: این کنفرانس که با حضور میهمانان داخلی و خارجی برگزار شد، گام مهمی در ایجاد اتحاد و همبستگی بیشتر در جهان اسلام بود.

وی افزود: این کنفرانس با عنوان همکاری اسلامی برای رسیدن به ارزش‌های مشترک برگزار شد و دیدار میهمانان با رهبر معظم انقلاب و حضور و سخنرانی رییس جمهور در آن بر جایگاه آن افزوده بود.

امام‌ جمعه مهاباد با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اضافه کرد: نیروی انتظامی نقش مهم و بی‌بدیلی در حفظ نظم و امنیت در جامعه دارد و آرامش کنونی جامعه ما مرهون تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح است.

وی به ۱۴ مهر ماه به عنوان روز دامپزشکی نیز اشاره کرد و افزود: شبکه دامپزشکی نیز نقش مهمی در امنیت غذایی مردم دارد و برای ارج نهادن به تلاش‌های بازرسان دامپزشکی مردم فرآورده‌های دامی را باید از فروشگاه معتبر و تحت نظارت دامپزشکی خریدار کنند.

ماموستا امامی اضافه کرد: مردم باید به سلامتی خانواده خود بیشتر توجه کنند و از مصرف گوشت‌های فاقد مهر و نشان دامپزشکی خودداری کنند و از قصابان دوره‌گرد که خارج از نظارت دامپزشکی فعالیت می‌کنند، خرید نکنند.

انتهای پیام
captcha