صهیونیسم خاورمیانه به دست جوانان فلسطینی رو به نابودی است
کد خبر: 4173784
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی:

صهیونیسم خاورمیانه به دست جوانان فلسطینی رو به نابودی است

سیدعلیرضا موسوی‌نژاد گفت: امروز جوانان فلسطینی، نهضت ضد غصب، ضد ظلم، ضد صهیونیسم از همیشه بانشاط‌تر، سرحال‌تر و آماده‌ترند و امیدواریم این غده سرطانی خاورمیانه را به فضل الهی به دست خود مردم فلسطین و نیروهای مقاومت در کل منطقه ریشه‌کن کنند.

سید علیرضا موسوی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش  خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، سیدعلیرضا موسوی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش  خراسان‌جنوبی، امروز، 16 مهرماه در حاشیه نواخته شدن زنگ حمایت از دانش‌آموزان فلسطینی که در دبیرستان شاهد شیخ هادی هادوی بیرجند برگزار شد، بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین هیمنه دروغین رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی را همچون دیوار امنیتی بلند اسرائیل در پیرامون غزه را فروریخت و توازن قدرت در سرزمین‌های اشغالی را تغییر داد.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب اسرائیل در بدترین وضعیت خود در چند دهه اخیر و محیط پیرامونی خود قرار گرفته است، تصریح کرد: برای نخستین بار در طول یک دهه گذشته ارتش رژیم صهیونیستی کلیه نیروهای احتیاط و ذخیره خود را فرا خوانده و این نشان می‌دهد که شرایط در اراضی اشغالی کاملاً بحرانی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با اشاره به عوامل شکل‌گیری عملیات «طوفان الاقصی» بیان کرد: ملات مکرر صهیونیست‌های افراطی به مسجد الاقصی و مردم فلسطین، حمله پهپادهای اسرائیلی به دانشکده نظامی شهر حمص سوریه و اقدامات تهاجمی کابینه بنیامین نتانیاهو بخشی از دلایل شکل‌گیری عملیات الاقصی است.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در خراسان‌جنوبی از این عملیات به‌عنوان شکست مفتحضانه نظامی و اطلاعاتی اسرائیل یاد کرد و  ادامه داد: با اقدام انقلابی حماس و مردم مظلوم فلسطین شمشیر برنده، تیز و عدالت جهان اسلام، امروز زیر گلوی رژیم ددمنش اسرائیل و صهیونیست‌ها قرار دارد.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امروز نهضت فلسطین سرحال‌تر از همیشه‌ است، اظهار کرد: امروز جوانان فلسطینی، نهضت ضد غصب، ضد ظلم، ضد صهیونیسم از همیشه بانشاط‌تر، سرحال‌تر و آماده‌ترند و امیدواریم این غده سرطانی خاورمیانه را به فضل الهی به دست خود مردم فلسطین و نیروهای مقاومت در کل منطقه ریشه‌کن کنند.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه عملیات «طوفان الاقصی» فریاد فروخفته کودکان مظلوم و شهید فلسطین است که توسط مردان مقاومت و گروه جهادی حماس به تلاطم آمده و می‌رود تا تار و پود خانه عنکبوت را از سیمای قبله‌گاه اول مسلمین برکند، یادآور شد: عملیات غرورآفرین و سهمگین «طوفان الاقصی» ثابت کرد که قمار عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی محکوم به باخت است.

انتهای پیام
captcha