صدور بیانیه نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی برای نبرد جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4173832
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲

صدور بیانیه نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی برای نبرد جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی به منظور نبرد موفقیت‌آمیز جبهه مقاومت و مبارزان فلسطینی علیه رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی بیانیه صادر کرد.

حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی به منظور نبرد موفقیت‌آمیز جبهه مقاومت و مبارزان فلسطینی علیه رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی بیانیه صادر کرد که به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحبم
نبرد موفقیت آمیز جبهه مقاومت و مبارزان فلسطینی علیه رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی، برگی زرین و مقطعی درخشان در به ثمر رسیدن فرهنگ جهاد و مقاومت و روحیه وحدت و همبستگی است که با توکل بر خداوند متعال و اتکاء به جوانان و ملت مقاوم فلسطین و پشتیبانی ملت‌های مسلمان و‌ آزاده به دست آمد.

قدرت‌ نمایی ستودنیِ گروه‌های فلسطینی در برابر رژیم کودک‌کش صهیونیستی، نشانگر این واقعیت است که فلسطین و حامیان فلسطین بیش از گذشته در مقابل این گروه تروریستی، ایستادگی و عزم خود را برای پیروزی نهایی جزم کرده است و این همان حقیقت مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمین و مستکبران است که عظمت اسلام و عزت مسلمانان را در برابر جهانیان نمایان کرده است.

این جانب پیروزی مردم و مجاهدان فلسطینی بر رژیم سفاک صهیونیست را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، رهبران و گروه‌های مبارز و ملت مظلوم و مقاوم فلسطین، رزمندگان جبهه مقاومت و امت اسلامی تبریک گفته و بر مجاهدان فلسطین و شهدای مقاومت، سلام و درود می‌فرستم و از خداوند متعال پیروزی نهایی ملت مسلمان فلسطین و امت اسلامی بر اشغالگران قدس شریف و غاصبان سرزمین‌های فلسطین را مسألت می‌کنم. ((و لینصرن الله من ینصره))

انتهای پیام
captcha