راه‌اندازی همراه‌سرا در بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) بجنورد
کد خبر: 4175570
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

راه‌اندازی همراه‌سرا در بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) بجنورد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بجنورد از راه‌اندازی همراه‌سرا در بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) بجنورد در قالب وقف مشارکتی خبرداد.

حجت‌الاسلام علی اکبر صفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بجنوردحجت‌الاسلام علی اکبر صفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بجنورد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: در نظر داریم با همکاری موسسه خیریه حامیان در قالب وقف مشارکتی همراه‌سرای را در بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) بجنورد ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: جلسات اولیه به منظور نحوه اجرای طرح گرفته شده و متراژ سوئیت‌ها هم مشخص شده و در مرحله بعدی عملیات اجرا را آغاز خواهیم کرد.

صفری با اشاره به آزادی سه زندانی طی سال جاری از محل موقوفات، افزود: با مشارکت ستاد دیه استان مبلغ 150 میلیون ریال برای آزادی این تعداد از زندانیان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه از محل موقوفات کمک‌هایی هم برای دارو و درمان نیازمندان صورت می‌گیرد، افزود: نیمه اول امسال در این شاخص 300 میلیون ریال هزینه شده است.

صفری با ذکر اینکه امسال قرارداد اجاره 241 رقبه در مرکز استان به روز رسانی شده است، افزود: از این تعداد 47 رقبه تجاری، 82 رقبه مسکونی و 108 رقبه نیز زراعی است.

وی با اشاره به وجود یک هزار و ۸۰۲ موقوفه و سه هزار و ۳۹۶ رقبه در شهرستان بجنورد، تصریح کرد: دو هزار و ۸۸۸ رقبه متصرفی بوده که دو هزار و ۱۲۶ منفعتی و  ۷۶۲ مورد هم انتفاعی و ۵۰۶ مورد غیر متصرفی است. 

انتهای پیام
captcha