اهتمام برای ایجاد تحول در تدریس قرآن در مدارس فارس
کد خبر: 4175584
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲

اهتمام برای ایجاد تحول در تدریس قرآن در مدارس فارس

کارشناس مسئول اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس از برگزاری نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی این اداره‌کل با موضوع ایجاد تحول در تدریس قرآن در مدارس این استان خبر داد.

تدریس قرآن در مدارسلیلی رشیدی، کارشناس مسئول اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی این اداره‌کل خبر داد و گفت:‌ این نشست با حضور مسئولان و کارشناسان قرآنی دستگاه‌های مرتبط در اداره‌ کل آموزش و پرورش فارس برگزار خواهد شد.

وی زمان برگزاری این جلسه را چهارشنبه، 26 مهرماه از ساعت 9:30 صبح عنوان کرد و افزود: جلسه مذکور با حضور مدیرکل و معاون پرورشی آموزش و پرورش فارس، رؤسای ادارات قرآنی اوقاف، تبلیغات اسلامی، ارشاد اسلامی فارس، دستیار قرآنی استان فارس، خبرگزاری ایکنا، کارشناسان قرآنی نواحی چهارگانه آموزش و پرورش فارس، مسئولان آموزش ابتدایی و متوسطه و صاحب‌نظران قرآنی برگزار خواهد شد.

رشیدی با اشاره به موضوع جلسه نیز گفت: این جلسه با محورت تحول در آموزش و پرورش و روش تدریس قرآن در مدارس استان و ارزیابی فعالیت‌های قرآنی آموزش و پرورش و تدوین برنامه‌های تحولی قرآن برگزار خواهد شد.

کارشناس مسئول اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس بیان کرد: یکی از بخش‌های مختلف ایجاد تحول در جامعه آموزش و پرورش و مدارس است و اگر بخواهیم در جامعه شاهد تحول باشیم، قطعاً به مدارس خود توجه ویژه داشته باشیم.

وی ادامه داد: برای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و رفع آسیب‌های اجتماعی راهی جز بازگشت به مدارس و ایجاد انس و الفت دانش‌آموزان با قرآن کریم نداریم و برای این کار هم قطعاً باید شاهد ایجاد تحول در روش‌های ارائه قرآن به این نسل جدید باشیم.

انتهای پیام
captcha