کمک 60 میلیارد تومانی حامیان ایتام در همدان
کد خبر: 4175598
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
در 6 ماهه نخست سال

کمک 60 میلیارد تومانی حامیان ایتام در همدان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان گفت: حامیان در شش ماهه نخست امسال 59 میلیارد و 455 میلیون تومان به فرزندان تحت حمایت خود در قالب مساعدت ماهیانه کمک کردند که از این مبلغ 80 درصد نقدی و مابقی به‌صورت کالا بوده است.

حامی ایتامغلامرضا مجیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان در گفت‌‎وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد و جلب مشارکت‌های مردمی در این زمینه اظهار کرد: حامیان می‌توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک‌های خود یاری‌گر آنها باشند.

وی افزود: از ابتدای سال 15 هزار و 340 حامی نیکوکار برای ایتام و محسنین این استان جذب شد. کل حامیان استان 63 هزار نفر هستند، حامیان در شش ماهه نخست امسال 59 میلیارد و 455 میلیون تومان به فرزندان تحت حمایت خود در قالب مساعدت ماهیانه کمک کردند که از این مبلغ 80 درصد نقدی و مابقی به‌صورت کالا بوده است.

مجیدی شمار فرزندان تحت حمایت طرح محسنین و اکرام ایتام را بیش از  14 هزار نفر برشمرد و گفت: هر یک از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای شماره کارت‌ بانکی اختصاصی هستند و تمامی کمک‌های نقدی حامیان نیکوکار به‌صورت مستقیم به‌ حساب فرزندان معنوی واریز می‌شود. همشهریان برای مشارکت در این طرح و پذیرش حمایت ایتام و فرزندان نیازمند، می‌توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان، از پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir نیز استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha