اجتماع دانشجویان سمنانی در حمایت از ملت فلسطین
کد خبر: 4175654
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

اجتماع دانشجویان سمنانی در حمایت از ملت فلسطین

جمعی از دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها گردهم آمدند.

اجتماع دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان، حجت‌الاسلام‌ سیدمهدی طهماسبی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان امروز، 24 مهر در تجمع اساتید، همکاران و دانشجویان این دانشگاه در گلزار شهید گمنام دانشگاه گفت: ملت بصیر ایران همواره در مسیر حمایت از مظلومان فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، پیشگام بوده و ملت فلسطین را در مبارزه مقدس خود یاری کرده‌اند.

طهماسبی ادامه داد: همان‌طور که امام موسی صدر گفت: اسرائیل شر مطلق است که در این راستا اسرائیل ضد اسلام، ضد مسیحیت، ضد ایمان، ضد قومیت عربی، ضد انسانیت و ضد میهن است. بدتر از اسرائیل در جهان وجود ندارد. ما اسرائیل را شر مطلق می‌دانیم. بدتر از اسرائیل در جهان وجود ندارد.

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و شکست بی‌سابقه و بزرگ برای اسرائیل غاصب، متذکر شد: بمباران و شهادت کودکان فلسطینی دل‌های انسان را جریحه‌دار می‌کند.

شایان‌ ذکر است در پایان بیانیه‌ای به مناسبت پیروزی حماس در عملیات طوفان‌زا علیه مواضع رژیم صهیونیستی قرائت شد و شرکت‌کنندگان در این تجمع، ضمن محکومیت شدید اقدامات ددمنشانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی و عرض تبریک پیروزی چشمگیر رزمندگان جهادگر فلسطینی،  بر حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین و حذف غده سرطانی اسرائیل از معادلات فلسطین و منطقه تأکید ورزیدند.

این شرکت‌کنندگان در این اجتماع ضمن سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، نصر من‌الله، مرگ بر آمریکا، ما همه سرباز توایم خامنه‌ای، گوش‌به‌فرمان توایم خامنه‌ای، فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است، در بیانیه‌ای جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه را محکوم کردند.

انتهای پیام
captcha