۳۸۰۰ واحد مسکونی تا پایان امسال به نیازمندان تحویل می‌شود
کد خبر: 4175921
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

۳۸۰۰ واحد مسکونی تا پایان امسال به نیازمندان تحویل می‌شود

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور از تحویل 3 هزار و 800 واحد مسکونی تا پایان سال جاری به نیازمندان خبر داد و گفت: ساخت مسکن برای نیازمند روند مطلوبی دارد.

بازدید مدیر عامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور از پروژه فاضل، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، فرهاد خاکی‌پور، مدیر عامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور امروز، 25 مهرماه در بازدید از پروژه مسکونی فاضل شیراز با تأکید بر لزوم تأمین مسکن مددجویان و افراد نیازمند گفت: 3 هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی تا پایان سال جاری به نیازمندان تحویل داده می‌شود و بحمد الهی ساخت مسکن برای نیازمندان روند مطلوبی دارد.

وی با بیان اینکه حضور خیران ساخت این تعداد واحد مسکونی را تسریع می‌بخشد، افزود: تلاش شد تا با بهره‌گیری از ظرفیت خیران و نیکوکاران برای نیازمندان جامعه سرپناه مناسب تهیه کنیم. وجود همین خیران مسکن‌ساز می‌تواند به تسریع ساخت و تحویل پروژه‌های مسکن کمک کند.

خاکی‌پور با تصریح اینکه تاکنون با همت همین خیران طی 6 ماهه نخست سال جاری یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان تحویل داده شده است، افزود: ساخت این مسکن‌ها به کمک خیران آغاز و امیدواریم به زودی شاهد اتمام تمام این پروژه‌ها باشیم.

مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز کشور با بیان اینکه تاکنون نیز با استفاده از ظرفیت خیران بالغ بر ۴۵ هزار واحد مسکونی ساخته و به متقاضیان تحویل داده شده است، گفت: از نیکوکاران و خیران درخواست داریم تا با حضور در این بخش بتوانند در تهیه سرپناه و مسکن، نیازمندان یاری دهند.

خاکی‌پور با اشاره به  اینکه طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته سه هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی تا پایان سال جاری به نیازمندان تحویل داده می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه ساخت مسکن برای نیازمندان روند مطلوبی دارد.

یادآور می‌شود که در این بازدید، روند تکمیل پروژه فاضل شیراز مورد بررسی قرار گرفت. پروژه فاضل در راستای تأمین مسکن خانوارهای حداقل دارای دو عضو معلول شهرستان شیراز در حال ساخت است.

انتهای پیام
captcha