بیانیه اصحاب رسانه قزوین در محکومیت جنایات صهیونیست
کد خبر: 4176424
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

بیانیه اصحاب رسانه قزوین در محکومیت جنایات صهیونیست

جمعی از اصحاب رسانه استان قزوین در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس بیانیه صادر کردند.

حمایت از فلسطین

به گزارش ایکنا از قزوین، جمعی از اصحاب رسانه استان قزوین پس از جنایات رژیم اشغالگر قدس به ویژه بمباران بیمارستان‌ «المعمدانی» و کشتار مردم بی‌دفاع در نوار غزه طی صدور بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند که در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله القاصم الجبارین 

وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ ذُكِّرَ بِآيَاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْهَا إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ/ قرآن، سجده، 22 (و كيست بيدادگرتر از آن كس كه به آيات پروردگارش پند داده شود [و] آنگاه از آن روى بگرداند، قطعا ما از مجرمان انتقام‏ كشنده‏‌ايم.)
 
بار دیگر، در ادامه هفت دهه اشغالگری، جنایت، ترور و نسل‌کشی مسلمانان توسط رژیم موقت و ستمگر صهیونیستی، این روزها شاهد جنگ و کشتار بی‌رحمانه مردم غزه توسط ارتش تروریستی صهیونیست جنایتکار هستیم. 

به راستی چگونه و با چه واژه و وصف رذیلانه‌ای می‌توان اوج سبعیت، وحشیگری و جنایتکاری این رژیم منحوس را شرح داد؟ کدام انسان آزاده و باوجدانی، جنایات رژیم آپارتاید را در اراضی اشغالی فلسطین به‌ویژه در غزه‌ مظلوم نمی‌بیند؟ 

کشتار بی‌رحمانه مردم، به‌ویژه بیش از یک‌هزار کودک و چندین هزار نفر از زنان و مردان بیگناه به‌ویژه جنایت هولناک بمباران بیمارستان المعمدانی، در تمام تاریخ بشریت کم سابقه است و هیچ جنایتکاری در تاریخ بشر به گرد رژیم منحوس صهیونیستی نمی‌رسد. 

ما خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قزوین، ضمن پاسداشت مقام شامخ خبرنگاران شهید در غزه، از تمامی همکاران رسانه‌ای خود در ایران و نیز در تمامی کشورهای مسلمان و همکاران آزاده خود در تمامی کشورهای جهان می‌خواهیم در راستای رسالت و اخلاق حرفه‌ای خویش، نسل‌کشی و جنایات رژیم صهیونیستی را به‌گوش مردم جهان برسانند، تا با اجماع جهانی ملت‌های آزاده، این جنایت و جنگ به پایان برسد. 

بدون شک بپاخواستن ملت‌های آزاده، به‌ویژه امت اسلامی، تمامی معادلات را تغییر داده و ان‌شاالله آغازی خواهد بود بر پایان رژیم تروریستی صهیونیستی. وَ قاتِلُوهُمْ حَتَّى لا تَكُونَ فِتْنَةٌ.

انتهای پیام
captcha