قدرت‌های استکباری به وجدان و قانون پایبند نیستند
کد خبر: 4176637
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
امام جمعه بجنورد:

قدرت‌های استکباری به وجدان و قانون پایبند نیستند

حجت‌الاسلام رضا نوری گفت: قدرت‌های استکباری پایبند دین، وجدان و قانون نیستند، زیرا اگر باوری به این اصول داشتند شاهد قرآن‌سوزی و حملات وحشیانه اسرائیل به غزه نبودیم.

حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد، امروز، ۲۸ مهرماه در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان که در محل مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین گفت: استکبار جهانی به دین، وجدان و قانون پایبند نیستند و قصد دارند تمام جهان را برده خود کنند، زیرا اگر باوری به این اصول داشتند شاهد قرآن‌سوزی و حملات وحشیانه اسرائیل به غزه نبودیم.

وی با بیان اینکه سخنان برخی کشورها مبنی بر حقوق بشر تنها یک شعار بوده، و این کشورها دم از حقوق بشر می‌زنند اما کودکان فلسطینی را شهید می‌کنند، تصریح کرد: شورای امنیت برای امنیت دنیا تشکیل نشده و وظیفه‌اش حفظ امنیت کشورهای مستکبر است. 

وی ادامه داد: بسیاری از قدرت‌هایی که خود را حامی حقوق بشر و دفاع از ملت‌ها می‌دانند در روزهای اخیر نشان دادند، حامی رژیم صهیونیستی در کشتار وحشیانه مردم مظلوم فلسطین هستند.

وی با اشاره به بارش باران این نعمت الهی، یادآور شد: با توجه به جاری شدن سیلاب‌ها با هر بارندگی شدید، باید مسئولان برای حل این مشکل یک اقدام جدی انجام دهند و این مهم باید توسط خود مسئولان استانی حل شود.

نوری با تأکید بر اینکه مسئولان در این ارتباط دغدغه دارند، اما دغدغه بدون اقدام اثری ندارد، ادامه داد: باران مایه رحمت و موجب خوشحالی است و باید اقدامات مؤثری انجام شود تا این برکت موجب خوشحالی مردم و نه ناراحتی و اذیت آن‌ها شود.

انتهای پیام
captcha