امروز جهاد تبیین یعنی فاش کردن جنایات رژیم صهیونیستی است
کد خبر: 4176661
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

امروز جهاد تبیین یعنی فاش کردن جنایات رژیم صهیونیستی است

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه جهاد تبیین یک امر ضروری است، گفت: باید حقایق را به دنیا اعلام کرد و جنایات رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان‌ها و به خاک و خون کشیدن انسان‌های بیگانه افشا و مردم را آگاه ساخت.

حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده امام جمعه میاندوآب ۲۸ مهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: پیروزی نهایی از آن مردم مظلوم فلسطین و مقاومت بوده که این یک وعده الهی است.

امام‌ جمعه میاندوآب با بیان اینکه نباید در مقابل دشمن غفلت کرد، افزود: امروز میدان مبارزه و بصیرت و آگاهی بوده و باید لحظه‌به‌لحظه حرکت دشمن را رصد کرد و او را شناخت تا توطئه‌های او را خنثی کرد.

وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین یک امر ضروری است، گفت: باید حقایق را به دنیا اعلام کرد و جنایات رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان‌ها و به خاک و خون کشیدن انسان‌های بیگانه افشا و مردم را آگاه ساخت.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه صهیونیست‌ها آن‌قدر بزدل و ترسو هستند که جرات رویارویی زمینی با رزمندگان مقاومت را نداشته و هر بار که بلوف می‌زنند بهانه‌ای می‌آورند، تصریح کرد: اگر مرد میدان و مبارزه هستند، از بمباران هوایی از کیلومترها فاصله دست کشیده و زمینی به‌پیش بیایند تا بدانند رزمندگان مقاومت چگونه با آنها مبارزه می‌کنند و نابودشان می‌سازند.

امام‌ جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه دولت دیوانه بنی‌اسرائیل، دست‌به‌دامن آمریکا شده است، تصریح کرد: در پشت پرده جنایات رژیم صهیونیستی دولت آمریکا قرار داشته همچنان که پشت پرده تمام شیاطین آمریکای جنایت‌کار است.

وی با تأکید بر اینکه سران آمریکا و رژیم صهیونیستی باید به دلیل جنایت‌های خود محاکمه شوند، اظهار کرد: تمام بمباران‌ها با استفاده از بمب‌ها و سلاح‌های آمریکایی است.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه آمریکایی‌ها اگر به دنبال این هستند که جنگ در منطقه توسعه نیابد، باید رژیم صهیونیستی را کنترل کنند، افزود: آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی این را بدانند که قطعاً به سزای اعمال و جنایات خویش می‌رسند و به‌زودی عواقب اقدامات خود را خواهند دید.

امام‌ جمعه میاندوآب گفت: حزب‌الله در لبنان، حشدالشعبی در عراق و انصارالله در یمن و سایر گروه‌های مقاومت قطعاً در مقابل جنایات صهیونیست‌ها ساکت نمی‌نشیند و سیلی محکمی بر آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه همه ملت‌های مسلمان آماده و عصبانی بوده و دیگر صبرها تمام شده و خیل عظیم جوانان از تمام کشورهای اسلامی آماده اعزام به مناطق درگیری هستند، گفت: به استکبار جهانی به آمریکا، این بلای بشریت و به رژیم کودک کش صهیون و حامیان خون‌آشام آنها هشدار می‌دهیم اگر دست از کودک‌کشی و بمباران مناطق غیرنظامی غزه دست بر ندارد از جبهه مقاومت مشت آهنین و پتک پولادین دریافت می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به پشتیبانی آمریکا نمی‌تواند شکست مفتضحانه خود در طوفان الاقصی را جبران و ترمیم کند، افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی به‌خوبی می‌دانند اگر هشدار صریح رهبری در توقف فوری بمباران غزه را عملیاتی نکنند باید شاهد توسعه میدانِ نبرد باشند که در این صورت هزینه‌های گزافی را بر شکست مفتضحانه خود تحمیل می‌کنند.

انتهای پیام
captcha