آغاز ثبت‌نام مرحله دوم دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در کردستان
کد خبر: 4177182
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹

آغاز ثبت‌نام مرحله دوم دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در کردستان

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از آغاز ثبت‌نام آزمون تجدیدی مرحله دوم (شفاهی) هجدهمين دوره ارزيابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کريم همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

بهرام مرادی رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: ثبت‌نام آزمون تجدیدی مرحله دوم (شفاهی) هجدهمين دوره ارزيابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کريم از 29 مهر همزمان با سراسر کشور در استان آغاز و تا سوم آبان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در این بخش تمامی کسانی که قبلاً در هجدهمین دوره ثبت‌نام و به مرحله دوم آزمون(شفاهی) راه یافته‌اند، مجاز به ثبت‌نام هستند، افزود: در این راستا حافظان قرآن کریم استان کردستان باید هرچه زودتر نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند و ثبت‌نام خود را به روز آخر موکول نکنند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: افرادی که در مرحله اول(کتبی) آزمون سال جاری حضور داشته و پس از اخذ امتیاز لازم به مرحله دوم راه یافته‌اند، در صورت عدم ثبت‌نام برای آزمون آبان‌ماه، صرفاً از یک نوبت آزمون شفاهی سال بعد، معاف خواهند بود و در صورت ثبت‌نام، معافیت این گروه از حافظان برای سال بعد لغو خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه اطلاعات افراد قبلا در سامانه آزمون ثبت شده است نیازی به بارگذاری مجدد مدارک شناسایی و تحصیلی در این مرحله نیست. علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند به این آدرس https://bpms.telavat.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha