پویش حریفت منم در ویژه‌برنامه از سنگ تا اقتدار
کد خبر: 4177618
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳

پویش حریفت منم در ویژه‌برنامه از سنگ تا اقتدار

مدیریت فرهنگی، هنری منطقه 14 با همکاری و مشارکت شهرداری منطقه، آموزش و پرورش و بسیج ناحیه شهید محلاتی ویژه برنامه از سنگ تا اقتدار را روز چهارشنبه، سوم آبان‌ماه برگزار می‌کند.

پویش حریفت منم در ویژه‌برنامه از سنگ تا اقتدار

 

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، مدیریت فرهنگی، هنری منطقه ۱۴ همزمان با فرا رسیدن هفته نوجوان و به منظور همدردی با مردم مظلوم فلسطین ویژه‌برنامه از سنگ تا اقتدار را در قالب ایستگاه‌های فرهنگی، هنری ویژه نوجوانان دارالمومنین طهران برگزار می‌کند.

بر اساس این خبر، ورکشاپ نقاشی و خوشنویسی، رادیو مقاومت، نمایش میدانی، نمایشگاه کتاب، اجرای سرود دانش‌آموزی، نقاشی کودکان، ایستگاه عکس یادگاری، کارگاه ساخت پرچم، اوریگامی کبوتر سرخ، برگزاری مسابقات ورزشی، اجرای دیوار نگاره همبستگی و میز گفتمان نوجوانی از ایستگاه‌های فرهنگی، هنری این برنامه است.

همچنین، راه‌اندازی پویش #حریفت_منم در حمایت از مظلومیت کودکان غزه و کشته شدن جمعی از آن‌ها به دست رژیم غاصب اسرائیل از دیگر برنامه‌های جانبی از سنگ تا اقتدار است.

این برنامه روز چهارشنبه، سوم آبان‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ در بوستان گلسار واقع در بزرگراه شهید محلاتی، بلوار ابوذر بعد از پل سوم، کوچه بوستان گلسار برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه این برنامه واقع در فرهنگسرای اخلاق به نشانی خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۳۳۳۵۰۰۶۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha