بهره‌مندی ۸ هزار دانش‌آموز اردبیلی از بسته‌های تحصیلی
کد خبر: 4177704
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

بهره‌مندی ۸ هزار دانش‌آموز اردبیلی از بسته‌های تحصیلی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: با یاری نیکوکاران، ۸۶۲۰ بسته تحصیلی شامل کیف، کفش، پوشاک و لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان تحت حمایت توزیع شد تا آن‌ها بتوانند به تحصیل ادامه داده و آینده‌ای روشن برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند.

جلیل قدیمی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از کمیته امداد اردبیل، جلیل قدیمی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل، دوم آبان‌ماه، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: پویش «فصل مهر» در آستانه مهر ماه و آغاز سال تحصیلی جدید در استان اردبیل برگزار شد تا در قالب این پویش شاهد مشارکت خیران و آحاد مردم در کمک به دانش آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت باشیم.

وی به مشارکت گسترده نیکوکاران در قالب جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و افزود: در قالب این جشن و با همراهی آموزش و پرورش، مراکز نیکوکاری، صداوسیما، دانش‌آموزان نوعدوست و نیکوکاران استان اردبیل، تلاش کردیم مشکلات تحصیلی ۱۶ هزار دانش آموز تحت حمایت را برطرف کنیم.

قدیمی با اشاره به اینکه ۲۱۸ پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها برپا شده بود، بیان کرد: مردم نیکوکار و نوعدوست استان اردبیل در طول جشن عاطفه‌ها بیش از ۱۲ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کردند تا دانش‌آموزان بی‌بضاعت بتوانند بی‌دغدغه و با آرامش خاطر راهی مدرسه شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۸۶۲۰ بسته تحصیلی شامل کیف، کفش، لوازم التحریر و ... نیز در بین دانش‌آموزان تحت حمایت توزیع شد تا در کنار سایر همنوعان خود به تحصیل بپردازند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین عوامل در برگزاری جشن عاطفه‌ها جریان‌سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین کودکان و نوجوانان است، افزود: دانش‌آموزان در قالب جشن عاطفه‌ها از اول مراحل زندگی خود با مهربانی و نوعدوستی آشنا شده و مشق مهربانی می‌کنند تا همواره به همکلاسی و همنوعان نیازمند خود کمک کنند.

قدیمی در پایان سخنان خود یادآور شد: امیدواریم با این اقدامات و فعالیت‌ها بتوانیم جریان خیر و احسان را در جامعه توسعه و ترویج داده و زمینه همراهی بیشتری را در بین اقشار مختلف مردم شاهد باشیم.

انتهای پیام
captcha