پویش «صدای آزادی قدس» دانش‌آموزان شیراز به راه افتاد
کد خبر: 4177851
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳

پویش «صدای آزادی قدس» دانش‌آموزان شیراز به راه افتاد

همزمان با یوم‌الله 13 آبان و به منظور اعلام برائت دانش‌آموزان از جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیست، پویش «صدای آزادی قدس» در شیراز به راه افتاد.

پویش «صدای آزادی قدس» دانش‌آموزان شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، دانش‌آموزان ایرانی در این روزها که نیروی مقاومت فلسطین مصمم‌تر و پرتلاش‌تر از گذشته در نبرد با صهیونیست‌های اشغالگر به پیروزی نزدیک‌ شده‌اند، در کنار مردم فلسطین ایستاده‌اند.

از نواخته شدن زنگ همبستگی با مقاومت مردم فلسطین گرفته تا برپایی همایش، سرود و نامه به کودکان و نوجوانان فلسطینی، همه حکایت از حضور دانش‌آموزان ایرانی در کنار دانش‌آموزان فلسطینی دارد.

در همین راستا و همزمان با یوم‌الله 13 آبان پویش «صدای آزادی قدس» ویژه دانش‌آموزان شیراز به منظور اعلام برائ از جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیست به راه افتاد.

دانش‌آموزان در این پویش می‌توانند با انتخاب یکی از تیترهای خبری و ضبط ویدئوی حداکثر یک دقیقه‌ای ( به صورت افقی) در این پویش شرکت کنند.

پویش مذکور ویژه نوجوانان دختر 13 تا 18 سال برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/Voice_Of_Freedomm و همچنین پیام رسان روبیکا به نشانی https://rubika.ir/voice_of_freedom ارسال کنند. همچنین دانش آموزان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شماره 09339551133 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha