جشنواره ملی سرود «به سوی قدس» در یزد آغاز به‌کار کرد
کد خبر: 4177968
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

جشنواره ملی سرود «به سوی قدس» در یزد آغاز به‌کار کرد

جشنواره ملی سرود «به سوی قدس» با محوریت فرمانده جاویدالاثر «حاج احمد متوسلیان یزدی» و پنج موضوع اصلی در سه بخش فعالیت خود را در یزد آغاز کرد.

جشنواره ملی سرود «به سوی قدس» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، جشنواره ملی سرود «به سوی قدس» با محوریت فرمانده جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان و پنج موضوع اصلی در سه بخش فعالیت خود را در یزد آغاز کرد.

ابوالفضل کرمانی‌نسب، دبیر اجرایی این جشنواره به ایکنا گفت: جشنواره سرود «به سوی قدس» با محوریت فرمانده جاویدالاثر «حاج احمد متوسلیان یزدی» و با موضوعات نابودی اسرائیل (طوفان الاقصی)، سرداران مواجهه با اسرائیل، راه قدس از کربلا می‌گذرد و اربعین و آزادی قدس، در بخش‌های تولید اثر، تولید نماهنگ و اجرای زنده برگزار می‌شود.

کرمانی‌نسب، مهلت ارسال آثار  به دبیرخانه جشنواره را 29 آبان جاری اعلام کرد و افزود: برگزیدگان مرحله اول، اواخر آذرماه معرفی و در مراسمی تجلیل خواهند شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه جشنواره سرود به سوی قدس به همت حوزه هنری استان یزد و مشارکت مرکز سینوا، مرجع تخصصی سرود و جمع‌خوانی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود گفت: علاقه‌مندان برای مشاهده فراخوان جشنواره و ثبت‌نام به سایت سینوا به نشانی www.sinavaa.com مراجعه کنند.

یادآور می‌شود جشنواره ملی سرود «به سوی قدس» همزمان با سالگرد شهادت 28 شهید نوجوان و جوان یزدی در محفل شب خاطره « غرب خون» فعالیت خود را آغاز کرد و ابوالفضل کرمانی‌نسب به عنوان دبیر اجرایی این رویداد هنری معرفی شد. وی که 10 سال سابقه فعالیت تخصصی در حوزه سرود دارد، تاکنون بیش از 100 اثر ملی و بین‌المللی تولید و اجرا کرده است. این هنرمند در سال 1398به عنوان مربی برتر سرود کشور در دوره هم‌افزایی و پیشرفت فرهنگیِ کشور‌های جهان اسلام که به میزبانی لبنان برگزار شد حضور یافت.

انتهای پیام
captcha