اجرای بیش از یک هزار برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی در گلستان
کد خبر: 4178570
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵

اجرای بیش از یک هزار برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی در گلستان

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از اجرای بیش از سه هزار برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی با شعار محوری «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» در گلستان خبر داد.

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، به مناسبت شروع هفته بسیج دانش آموزی امروز، 7 آبان ماه، در نشست خبری با جمع اصحاب رسانه گفت: در هفته بسیج دانش‌آموزی امسال با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» بیش از یک هزار برنامه پیش‌بینی شده است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان این که جنایات رژیم جعلی اسرائیل در غزه ناجوانمردانه است، از روحیه جبهه مقاومت تشکر کرد و افزود: بمباران مردم عادی از روش‌ها و خلق و خوی وحشیانه جبهه استکبار بوده و دشمن درصدد فشار به جبهه مقاومت است تا مردم فلسطین کشورشان را ترک کنند، لذا دانش آموزان با حضور حماسی خود در این روز باید این جنایات را محکوم کنند.

ملک شاهکوهی با اشاره به اعزام بیش از 3 هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، بیان کرد: آیین رونمایی از طرح هر کلاس یک رفیق، برگزاری صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی و زنگ استکبار ستیزی، برگزاری کارگاه توانمندسازی دختران و مادران، برگزاری یادواره شهدای درون مدرسه‌ای، نشست صمیمی نخبگان فرماندهان، ویزیت رایگان نهضت خدمت‌رسانی، برگزاری پویش جهانی فریاد عروسکها و دیدار دانش آموزان با خانواده شهداء از جمله برنامه‌ها و فعالیت‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

وی با بیان‌اینکه در پایان سال انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، به حضور 23 هزار رأی اولی اشاره کرد و افزود: با برگزاری نشست‌های تبیینی باید درک درستی از حقایق را به جوانان نشان داد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به دیگر برنامه‌های این ایام پرداخت و گفت: برگزاری «حس پروانگی» در گنبدکاووس، رویداد ملی چفیه های بهشتی، رزمایش جهادگران فاطمی، برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل، کوهپیمایی، عطرافشانی گلزار شهدا و... از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha