عوامل گروهک منافقان در سیستان‌وبلوچستان بازداشت شدند
کد خبر: 4178679
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

عوامل گروهک منافقان در سیستان‌وبلوچستان بازداشت شدند

اداره‌ کل اطلاعات سیستان‌وبلوچستان و سازمان اطلاعات سپاه در بیانیه‌ای مشترک از بازداشت ۱۹ عامل گروهک منافقان در این استان خبر دادند.

بازداشت عوامل گروهک منافقینبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، در اطلاعیه مشترک اداره‌کل اطلاعات استان و سازمان اطلاعات سپاه آمده است: به استحضار مردم فهیم و بصیر استان سیستان‌وبلوچستان می‌رساند، هم راستا با طراحی سرویس‌های جاسوسی بیگانه برای بی‌ثبات‌سازی کشور در سالگرد اغتشاشات ۱۴۰۱، گروهک جنایت‌پیشه منافقان نیز دست به اقدامات متعدد تروریستی و ایذایی زده است.
 
این گروهک که از گذشته در پی نفاق‌افکنی در جنوب شرق کشور بر بستر تنوع قومی و مذهبی بوده، در ماه‌های اخیر پس از نشان، جذب و آموزش تعدادی از عناصر مستعد در فضای مجازی، آن‌ها را به ترور چهره‌های شاخص قومی و مذهبی، ایجاد ناامنی از طریق دامن‌زدن به اغتشاشات، آسیب رساندن به اموال عمومی، تعرض به مراکز نظامی و انتظامی و سردادن شعارهای ساختارشکن در مراسم نماز جمعه موظف کرده است.
 
در بخش دیگری از این اطلاعیه مشترک آمده است: با حصول اطلاعات اولیه، پاسداران و سربازان گمنام امام‌زمان(عج) در سلسله اقدامات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی، ضمن رصد دقیق و شناسایی تحرکات منافقان، در اقدامی هماهنگ، شبکه گسترده آن گروهک وابسته را شناسایی و ۱۹ عضو آن در سطح استان سیستان‌وبلوچستان را بازداشت کردند.
 
در این اطلاعیه، از مردم ولایت‌مدار و شریف سیستان‌وبلوچستان تقاضا شده با عنایت به نقشه‌های شوم دشمن برای برهم‌زدن انسجام، آرامش و امنیت استان، با حفظ هوشیاری همیشگی، به‌ویژه در ارتباطات فضای مجازی، همچون گذشته هرگونه موارد مشکوک را در اسرع‌ وقت به ستادهای خبری وزارت اطلاعات یا سازمان اطلاعات سپاه گزارش کنند.
انتهای پیام
captcha