پویش ملی «حقوق بشر منهای آمریکا» در سمنان اجرا می‌شود
کد خبر: 4178899
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

پویش ملی «حقوق بشر منهای آمریکا» در سمنان اجرا می‌شود

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به مهمترین برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان گفت: پویش ملی «حقوق بشر منهای آمریکا» در سراسر استان برگزار می‌شود.

منصور شوقانی فرمانده سپاه استان سمنان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، منصور شوقانی،‌ فرمانده سپاه استان سمنان، امروز، 9 آبان در خصوص هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: برنامه‌های بسیاری برای این ایام تدارک دیده شده اما «پویش حقوق بشر منهای آمریکا» یکی از شاخص‌ترین این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: این پویش در فضای مجازی برگزار و هدف آن آشنایی دانش‌آموزان با جنایت‌های استکبارگران است که در این راستا برگزاری مسابقات علمی، هنری، فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است.

فرمانده سپاه استان سمنان با تأکید بر اینکه مسابقه دست‌سازه‌های علمی دانش‌آموزی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان است، متذکر شد: پویش لاله‌های روشن، یادواره شهدای اثرگذار در مدرسه از جمله دیگر برنامه‌های این ایام است.

شوقانی اوج برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی را حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و آحاد مردم استان در راهپیمایی ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی برشمرد و افزود: امسال با فاجعه بزرگ انسانی غزه مواجه هستیم که پرشور تر از سال‌های قبل نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha