۱۳ آبان فرصتی برای اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی است
کد خبر: 4179230
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

۱۳ آبان فرصتی برای اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه 13 آبان یک فرصت ارزشمند برای اظهار همدردی با ملت مظلوم فلسطین است، گفت: با شرکت در راهپیمایی انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنیم.

حجت‌الاسلام ناصر آقایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربیحجت‌الاسلام ناصر آقایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی گفت: ۱۳ آبان یادآور سه رخداد بزرگ و مهم تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) در سال ۱۳۵۸ است، بنابراین از جهات مختلفی این ایام در تاریخ انقلاب اسلامی حائز اهمیت است.

وی به برپایی راهپیمایی بزرگداشت 13 آبان ماه در ارومیه و شهرستان‌ها همگام با سراسر کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: شنبه هفته آینده ساعت 10 صبح این آیین وحدت‌بخش از میدان ولایت‌فقیه آغاز شده و در مسیر خیابان امام خمینی(ره) تداوم یافته و مردم انقلابی و استکبارستیز در میدان انقلاب گردهم می‌آیند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی شعار این راهپیمایی را «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» عنوان کرد و از اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان برای حضور در این راهپیمایی دعوت به عمل آورد.

آقایی گفت: هفته بسیج دانش‌آموزی به عبارت دیگر 13 آبان ماه یک فرصت ارزشمند برای اظهار همدردی با ملت مظلوم فلسطین و مردم غزه بوده همچنین با شرکت در راهپیمایی انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنیم، پس برپایی راهپیمایی امسال از جهات مختلفی حائز اهمیت است که امید است باشکوه‌تر از همیشه برگزار شود.

انتهای پیام
captcha