تخصیص پنج میلیارد ریال به هنرستان دخترانه هنرهای زیبای سنندج
کد خبر: 4179606
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

تخصیص پنج میلیارد ریال به هنرستان دخترانه هنرهای زیبای سنندج

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برای تکمیل این هنرستان پنج میلیارد ریال از محل مصوبات سفر اول رئیس جمهور اختصاص داده شده که این امر موجب تکمیل و انجام کارهای عمرانی خوبی بعد از رکود هفت ساله شده است.

انیسه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده

به گزارش ایکنا از کردستان، انیسه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده امروز، 12 آبان در سفر به استان کردستان و در بازدید از هنرستان دخترانه هنرهای زیبای سنندج ضمن تبریک پیشاپیش روز دانش‌آموز گفت: از کسانی که با پیگیری مصوبات سفر موجب تأمین نیازهای این مجموعه و برخی از نیازهای دیگر بانوان در استان شدند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم با جذب بودجه‌های جدید و اجرایی سازی طرح‌های مناسب با نیاز بانوان این امر به تحقق کامل نزدیک شود، افزود: برای تکمیل این هنرستان پنج میلیارد ریال از محل مصوبات سفر اول رئیس جمهور اختصاص داده شده که این امر موجب تکمیل و انجام کارهای عمرانی خوبی بعد از رکود هفت ساله شده است.

ستاربخش، مسئول هنرمندان استان در جریان این بازدید اظهار کرد: این هنرستان جزء معدود هنرستان‌های دولتی است که از دانش‌آموزان شهریه‌ای دریافت نمی‌شود لذا با توجه به استعدادهای جوانان سنندجی این امر حمایت بیشتر مسئولان را می‌طلبد.

در ابتدای این بازدید دانش‌آموزان رشته تئاتر با اجرای نمایشی مشکلات مدرسه و منطقه، دغدغه‌های خود را با زبان هنر به نمایش درآوردند.

یادآور می‌شود؛ دکتر خزعلی، همزمان با سفر رئیس جمهور به منظور بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی و پیگیری مصوبات سفر به کردستان سفر کرده است.

انتهای پیام
captcha