آمریکا از مفاهیم حقوق بشر و آزادی بیان سوءاستفاده می‌کند
کد خبر: 4179905
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

آمریکا از مفاهیم حقوق بشر و آزادی بیان سوءاستفاده می‌کند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: سیزدهم آبان ماه سالروز حماسه مردم ایران در به تصویر کشیدن جنایات آمریکای جنایتکار است.

ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس البرز

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار سرتیپ دوم پاسدار  ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز  اظهار کرد: تا پیش از انقلاب اسلامی و به ویژه تا پیش از سیزدهم آبان ۱۳۵۸ در میان ملت‌های آزادی‌خواه و مسلمان دنیا این اعتماد به نفس وجود نداشت که در برابر ظلم و جنایات آمریکایی بایستند و این از برکات انقلاب اسلامی بود که هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکست و به دنیا نشان داد که با نیروی ایمان می‌توان چهره کریه استکبار را در هم شکست.

وی با اشاره به جنایات آمریکا، عنوان کرد: سیزدهم آبان ماه سالروز حماسه مردم ایران در به تصویر کشیدن جنایات آمریکای جنایتکار است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به لقبی که امام خمینی(ره) تحت عنوان شیطان بزرگ برای آمریکا انتخاب کردند، افزود: آمریکا یک حکومت شیطانی است که با سوء استفاده از مفاهیمی، چون حقوق بشر و آزادی بیان قصد استثمار و استعمار ملت‌ها را دارد، اما سیزدهم آبان ماه بستری برای رسوایی این رژیم جنایتکار و آگاهی ملت‌ها در برابر دروغ‌های بزرگ آمریکایی‌ها است.

اسلامی با بیان اینکه در حوادث اخیر غزه افسانه پوشالی حقوق بشر آمریکایی به طور کامل رنگ باخت و حالا دیگر نه تنها ملت ایران بلکه ملت‌های مسلمان از آن آگاه هستند، خاطرنشان کرد: امروز به رغم تمام محدودیت‌ها در سرتاسر دنیا علیه سیاست‌های کثیف آمریکا، مردم طغیان کرده اند و این نتیجه بیداری ملت ایران از سیزدهم آبان ۵۸ است.

انتهای پیام
captcha