قرآن‌آموزان دارالقرآن اهل بیت(ع) با کودکان فلسطینی اعلام همبستگی کردند
کد خبر: 4180639
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
در مناطق روستایی غرب اصفهان

قرآن‌آموزان دارالقرآن اهل بیت(ع) با کودکان فلسطینی اعلام همبستگی کردند

در ویژه‌برنامه‌ای که به همت مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) خمینی‌شهر ویژه دانش‌آموزان و قرآن‌آموزان این مؤسسه در مناطق روستایی غرب استان اصفهان برگزار شد، شرکت‌کنندگان همبستگی خود را با کودکان فلسطینی اعلام کردند.

کودکان فلسطینیحجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا قربانیان، مدیر طرح توسعه 110 شعبه قرآنی مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) خمینی‌شهر در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌ای به‌مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در میان قرآن‌آموزان پایگاه‌های قرآنی این مؤسسه و دانش‌آموزان مدارس مناطق روستایی و محروم غرب‌ استان اصفهان اظهار کرد: این ویژه‌برنامه با مشارکت قرارگاه جهادی شهید ادواردو آنیلی و همکاری بسیج و اداره آموزش و پرورش شهرستان فریدن برگزار شد. 

وی با بیان اینکه این ویژه‌برنامه با اجرای سرود و دکلمه و کشیدن نقاشی همراه بود و بیش از ۱۵۰۰ پرس غذای گرم در میان قرآن‌آموزان توزیع شد، هدف از برگزاری این ویژه‌برنامه را هم‌صدا شدن با کودکان مظلوم فلسطین در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه دانست و گفت: روحیه استکبارستیزی باید در وجود نسل جوان و نوجوان تقویت شود و اجازه نداد جنایت‌ها و دشمنی‌های جبهه استکبار علیه ملت ایران و سایر کشورهای مسلمان خصوصاً فلسطین با تبلیغات مسموم غول‌های رسانه‌ای جهان از ذهن و فکر فرزندان این مرز و بوم زدوده شود.

مدیر طرح توسعه 110 شعبه قرآنی مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) خمینی‌شهر بیان کرد: در این ویژه‌برنامه، نوجوانان قرآن‌آموز بیش از ۱۵ پایگاه منتخب روستایی همچون خویگان، ننادگان، درختک، اسکندری موغان شهر داران و... با تجمع و سر دادن شعار علیه جنایت‌ صهیونیست‌های کودک‌کش و حمایت از مظلومان جهان، با همسالان خود در فلسطین ابراز همدردی و همراهی کردند.

انتهای پیام
captcha