دیدار نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی با مدیرعامل بیمه سلامت
کد خبر: 4180643
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

دیدار نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی با مدیرعامل بیمه سلامت

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با مدیرعامل بیمه سلامت کشور دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبیحجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، امروز چهارشنبه ۱۷ آبان، در دیدار با مدیرعامل بیمه سلامت کشور با اشاره به اینکه دغدغه مریض، درمان بیماری‌اش باشد اما از جهت تامین مالی کمک شود تا دغدغه جداگانه نداشته باشد، گفت: بیماری‌های روان تنی به خاطر عکس‌العمل متقابلی که تن و روان با هم دارند، بیماری‌های روان تنی رخ می‌دهد.

وی درخصوص بیماری‌های روحی گفت: این بیماری‌ها هم تعریف شده است و متصدیانی دارد و یک نوع بیماری دیگر وجود دارد که به نام بیماری فکری است.

عبادی با اشاره به اینکه بشر امروز به صورت فراگیر از این بیماری‌ها رنج می‌برد، تصریح کرد: امیدواریم نظام وحشی‌گری بین‌الملل تغییر کند و سهم هر یک از اینها به عنوان سلامت برای جامعه بشری زمان اجرا پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بسیاری از مسائل می‌تواند در سلامت انسان نقش داشته باشد از جمله می‌توان به انواع و اقسام خوراکی‌ها، مسائل نفسانی اشاره کرد.

عبادی با اشاره به اینکه باید نظم جهانی تغییر کند تا بشر به یک سلامت قابل تعریف برسد در غیر این صورت همین موضوعات را خواهیم دید، گفت: ۷۵ سال است کشور فلسطین را اشغال کرده‌اند و تصمیم‌ها را وتو می‌کنند تا مردم را از بین ببرند و هر کسی باید جهت تغییر نظام ستمگر بین‌المللی قدمی بردارد تا بشر به سلامت برسد در غیر این صورت سلامت تن، روان، فرهنگ و فکری نخواهد داشت.

انتهای پیام
captcha