برگزاری ویژه‌برنامه «بلندای همت» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4180647
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

برگزاری ویژه‌برنامه «بلندای همت» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری جشن خودکفایی 2 هزار و 116 خانوار از مددجویان کمیته امداد استان در قالب برنامه «بلندای همت» خبر داد.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، ۱۷ آبان‌ماه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی جشن خودکفایی مددجویان کمیته امداد استان، از برگزاری جشن خودکفایی 2 هزار و 116 خانوار از مددجویان کمیته امداد استان در قالب برنامه «بلندای همت» طی بهمن‌ماه سال‌جاری خبر داد.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون هزارو 490 فرصت شغلی از طریق ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی و مراکز کاریابی برای مددجویان و دیگر اقشار نیازمند توسط این نهاد ایجاد شده است.اعتبار هزینه شده و تسهیلات پرداختی در خصوص ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان در سال‌جاری تاکنون، ۱۴۰ میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از بسترهای مورد نیاز برای اشتغال پایدار و موفق، داشتن مهارت و علاقه به کار در رشته شغلی مورد نظر است، از همین رو کمیته امداد با برگزاری دوره‌های آموزشی مناسب زمینه مهارت‌آموزی مددجویان تحت حمایت را فراهم کرده و مسیر اشتغال‌زایی آنها را هموار می‌کند.

مبشری با اشاره به آموزش 2 هزار و 187 نفر در قالب آموزش مهارتی، پایدارسازی، آموزش منجر به اشتغال مددجویان از ابتدای سال‌جاری تاکنون، اضافه کرد: نظارت‌های سه تا پنج‌ ساله بر طرح‌های اشتغال ایجاد شده با هدف پایدارسازی انجام می‌شود و همین امر موجب پایدارسازی و در نتیجه خودکفایی مددجویان خواهد شد.

وی درخصوص جشن خودکفایی مددجویان، گفت: در راستای اجرای این رویداد بزرگ اقدامات مؤثری از جمله تشکیل ستاد اجرای جشن، مطرح کردن موضوع در جلسه شورای اداری استان، فراخوانی از دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری، صدا و سیما، آموزش و پرورش و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اجرای برنامه‌هایی مانند سرود، نمایش و مسابقات فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام
captcha