انزوای آمریکا از الزامات نظم نوین جهانی است
کد خبر: 4180656
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور:

انزوای آمریکا از الزامات نظم نوین جهانی است

عظیم ابراهیم‌زاده گفت: رهبر معظم انقلاب سال گذشته فرمودند، نظم نوین جهانی در حال شکل‌گیری است که انزوای آمریکا یکی از الزامات آن است.

عظیم ابراهیم‌زاده، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشوربه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی قم، عظیم ابراهیم‌زاده، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور در نشست «تحلیلی بر آخرین وقایع غزه با محوریت فعالیت جبهه مقاومت» که با حضور شاعران و مداحان، 16 آبان‌ماه در اداره‌کل تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سال گذشته فرمودند، نظم نوین جهانی در حال شکل‌گیری است، اظهار کرد: انزوای آمریکا یکی از الزامات این نظم نوین جهانی است و در طی سالیان اخیر دیدیم آمریکا در جنگ سوریه، اوکراین و غزه با پیام‌هایی که دریافت کرد که اگر وارد جنگ شود، منافع آنان در منطقه به خطر خواهد افتاد، عقب‌نشینی کرد و این به معنای انزوا است.

وی با اشاره به اینکه امروز در سراسر جهان شاهد برپایی تظاهرات گسترده ملت‌ها در کشورهای مختلف هستیم و تفکر جهادی امروز در دنیا در حال گسترش است، ادامه داد: هالیود در طول سال بالغ بر ۶۵۰ فیلم می‌سازد که اغلب این فیلم‌ها براساس سیاست‌های صهیونیست است و از این طریق به دنبال تغییر نگاه مردم دنیا هستند که فیلم روز استقلال از جمله این فیلم‌هاست که می‌خواهند به دنیا بگویند فقط یهود، آمریکا و صهیونیست قادر به نجات دنیا هستند.

ابراهیم‌زاده تصریح کرد: خاندان یهود امروز در دنیا ۱۵ خاندان هستند و ثروت‌های بسیاری در اختیار دارند و صهیونیست یگان عملیاتی یهود در کف میدان است که در طول تاریخ جنایات بی‌سابقه‌ای علیه بشریت انجام دادند؛ افتخار انقلاب اسلامی ایران این است که در برابر این خون‌آشامها ایستاده و دنیا نیز امروز در برابر آنها قد علم کرده‌ است.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور با بیان اینکه جبهه حق و باطل در زمان انقلاب اسلامی شکل گرفت، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش‌های بسیاری برای ایجاد کودتا در این کشور از سوی دشمنان صورت گرفت تا مانع از ادامه حیات این شجره طیبه شوند؛ جنگ تحمیلی به مدت هشت سال با حضور پیاده‌نظام‌های کشورهای مختلف علیه ایران تحمیل شد و ما از ۱۹ کشور دنیا اسیر داشتیم.

ابراهیم‌زاده اظهار کرد: در این سال‌ها دشمنان هر 10 سال برای این کشور فتنه ایجاد کردند و در سال‌های اخیر این مدت به سه سال کاهش یافت و این به آن معناست که دشمنان تمام تلاش خود را برای ایجاد اختلاف و تضعیف کشور به کار بسته‌اند.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور ادامه داد: ایران زمان رضا‌شاه مستعمره انگلیس و در زمان محمدرضا شاه مستعمره آمریکا بود و به همین دلیل این کشورها پس از پیروزی انقلاب اسلامی دست به هر کاری علیه این انقلاب زدند تا منافع خود را مجدد به دست بیاورند.

وی با اشاره به اینکه فلسطین امروز بیش از هر زمان دیگری مورد آماج بمباران وحشیانه صهیونیست‌ها قرار دارد که در این سرزمین، فلسطینی‌ها فقط در دو منطقه محدود غزه و کرانه باختری رود اردن حضور دارند، گفت: غزه دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و کرانه باختری رود اردن سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر که در اثر حملات هوایی اخیر بیش از ۵۰۰ هزار نفر در غزه آواره شدند.

ابراهیم‌زاده ادامه داد: بدون آزادی بلندی‌های جولان که برای سوریه است آزادی فلسطین سخت به نظر می‌رسد و حماس در حمله اخیر خود به‌دنبال اتصال غزه به کرانه باختری رود اردن بود، چراکه این منطقه تحت کنترل اسرائیل است و مقاومت در آنجا مسلح نیست.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور با بیان اینکه دولت مصر متحد اسرائیل است، اما مردم مصر با فلسطینی‌ها ارتباط خیلی خوبی دارند، افزود: شرایط اردن نیز این‌گونه است و مردم این دو کشور باید برای یاری فلسطینی‌ها قیام کنند تا بتوانند حصارها را اطراف غزه و فلسطین بردارند.

ابراهیم‌زاده در ادامه با بیان اینکه باید به سنت‌های الهی آگاهی داشت، یادآور شد: انسان باید مراقب باشد که از طیبات باشد و در مسیر رسیدن به ظهور اتفاقات سخت‌تری در پیش خواهد بود و در این مسیر باید استقامت داشت.

انتهای پیام
captcha