نشست بین‌المللی «زنان ایرانی، معماران تمدن‌ساز» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4181081
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

نشست بین‌المللی «زنان ایرانی، معماران تمدن‌ساز» در همدان برگزار می‌شود

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از برگزاری نشست بین‌المللی «زنان ایرانی، معماران تمدن‌ساز در نهضت ترجمه» در این استان خبر داد.

محمد برخوردار، مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدانمحمد برخوردار، مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری نخستین نشست بین‌المللی «زنان ایرانی، معماران تمدن‌ساز در نهضت ترجمه»(جهاد تبیین در الگوی سوم) در همدان خبر داد.

وی با تأکید بر اینکه این نشست با همت اداره‌کل حفظ آثار برگزار می‌شود، گفت: این نشست با حضور فرهیختگانی از ۱۵ کشور جهان در همدان برگزار خواهد شد. سخنران این مراسم معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده است که با شعار «نه زن غربی، نه زن شرقی، الگوی سوم زن انقلاب» و «دفاع مقدس» در این مراسم به سخنرانی خواهد پرداخت.

برخوردار بیان کرد: این نشست در راستای تبیین جایگاه زنان و نقش تأثیرگذار آنها در اجتماع و دفاع مقدس در روز دوشنبه، ۲۲ آبان‌ماه در دانشگاه بوعلی سینا، دانشکده کشاورزی، سالن سرو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha