رفع موانع احداث ۵۰ پروژه گردشگری در دولت سیزدهم
کد خبر: 4181804
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

رفع موانع احداث ۵۰ پروژه گردشگری در دولت سیزدهم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم تاکنون، موانعی که بر سر راه ۵۰ پروژه در حوزه گردشگری بود، برطرف شد و با افتتاح آنان جهت بهره‌برداری در اختیار مردم قرار گرفت.

سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستیبه گزارش ایکنا از قم، سیدعزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی در مراسم افتتاح دهکده تفریحی دشت بهشت استان قم که امروز، 23 آبان‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم تاکنون، موانعی که بر سر راه ۵۰ پروژه در حوزه گردشگری بود، برطرف شد و با افتتاح آنان جهت بهره‌برداری در اختیار مردم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مجموعه تفریحی دشت بهشت از جمله مجموعه‌های بزرگ در حوزه گردشگری است که از تلاش‌های سرمایه‌گذار این پروژه تشکر می‌کنیم، افزود: مجموعه‌های گردشگری برای آحاد جامعه است و نباید این‌گونه تصور شود که این اماکن برای اقشار مرفه جامعه احداث شده و این سیاست دولت است که تمامی مراکز گردشگری در اختیار همه مردم باشد.

ضرغامی ادامه داد: ساماندهی سرویس‌های بهداشتی از آنجا که طهارت مورد توجه دین است، برای ما دارای اهمیت است و به همین دلیل تلاش می‌شود تا در سفر‌های استانی و بازدید‌ها این موضوع مورد توجه باشد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی با بیان اینکه نباید این‌گونه مطرح شود که پیگیری این موضوع در شأن وزیر نیست، یادآور شد: افتخار یک وزیر خدمت به مردم است و باید مشکلات مربوط به سرویس‌های بهداشتی و محل اقامه نماز در نقاط مختلف کشور به‌خصوص در جاده‌ها برطرف شود که این امر افتخار ماست.

انتهای پیام
captcha