جشنواره «حرف‌آورد» در مازندران برگزار می‌شود
کد خبر: 4182377
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

جشنواره «حرف‌آورد» در مازندران برگزار می‌شود

کارشناس امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: از سوی ستاد نهضت پیشرفت بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران، جشنواره حرف‌آورد «پویش سخن بانوان» با موضوع ولادت حضرت زینب‌(س) و روز پرستار برگزار می‌شود.

رقیه مرادی، کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران،رقیه مرادی، کارشناس امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: حضرت زینب(س) پیام‌آور عاشورا، اسوه صبر و مقاومت و الگوی بی‌نقص در ایفای وظیفه پرستاری در دشوارترین شرایط با حفظ کامل احکام اسلامی است.

وی افزود: از سوی ستاد نهضت پیشرفت بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران، به‌مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب(س)  و روز پرستار، جشنواره‌ای تحت عنوان «حرف‌آورد» با محورهای حضرت زینب(س)، الگوی نمونه تمدن‌ساز، تبیین الگوی سوم زن مسلمان در سیره حضرت زینب کبری(س)، تبیین شخصیت حضرت زینب(س) به‌عنوان الگوی ماندگار جوانان، تبیین مبانی، عملکردها و روش‌های تربیتی حضرت زینب(س)، حضرت زینب(س) و تبیین و انتقال فرهنگ عاشورا به نسل‌های بعد و حضرت زینب(س) رمز موفقیت پرستاران، برگزار خواهد شد.

مرادی تصریح کرد: جشنواره «حرف‌آورد» فرصتی طلایی غیر مستقیم است تا بتوانیم در میدانی که دشمن با جنگ نرم و بهره‌گیری از فضای مجازی جولان می‌دهد، یک حرکت مردمی گفتمان‌محور را شکل دهیم.

کارشناس امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه بانوان علاقه‌مند تا سوم آذرماه سال جاری فرصت دارند در این پویش و جشنواره شرکت کرده و آثار تولید شده خود را در صفحات اجتماعی باز نشر دهند، یادآور شد: جشنواره «حرف‌آورد» فرصت زمینه‌سازی برای مقابله با جنگ نرم دشمن با کمک بانوان است.

وی در پایان اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم، صوت، پادکست و کلیپ 1 تا 3 دقیقه‌ای به آدرس ایتا  mazandaran_harfavard@ و یا به شماره 09018300285 ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha