بسیجیان قدرت و قوت نظام اسلامی هستند
کد خبر: 4183008
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی؛

بسیجیان قدرت و قوت نظام اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی گفت: در فتنه و بحران‌ها و اتفاقات مختلف کشور، بسیجیان قدرت و قوت نظامی اسلامی بوده و هستند.

حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی، امروز ۲۹ آبان ماه در دیدار با بسیجیان، ضمن تبریک و خداقوت به جامعه بسیج در سطح استان، اظهارکرد: با توجه به وجود روحیه کار و خدمت در میان بسیجیان، این افراد همواره در فتنه و بحران‌ها و اتفاقات مختلف کشور، قدرت و قوت نظامی اسلامی بوده و هستند.

وی با بیان اینکه همواره گفته می‌شود کشور را خون شهیدان بیمه کرده، این در حالیست که امروز هم بسیجیان کشور را بیمه کرده‌اند، افزود: معرفت و شهادت‌طلبی، عشق به خدمت و ولایت‌پذیری از دیگر ویژگی‌های بارز بسیجیان است.
 
نوری با ذکر اینکه بسیجیان دارای روحیه خدمت هستند که با اخلاص و بدون هیچ چشم‌داشتی هر کجا که به آنان نیاز بوده است لبیک گفته‌اند، افزود: ولایت مداری یک ویژگی بارز بسیجیان بوده که این‌ها شمشیر را به زمین نمی‌گذارند.
 
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی نیز در این نشست اظهار کرد: هم اکنون هیمنه استکبار جهانی در هم شکسته و رو به افول است، به طوری که رزمندگان یمنی در ۲۴ ساعت گذشته کشتی اسرائیل را توقیف کرده‌اند که این مهم نشانگر ضعف صهیونیست است.
 
فرجی با ذکر اینکه ریختن خون انسان‌های بیگناه توسط آمریکا و انگلیس عادی بوده، به طوری که آمریکایی‌ها با خون سرخ‌پوستان کشور خود را ایجاد کردند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها با حمایت از صدام در جنگ با ایران سبب شدند این ملت بیش از ۲۱۴ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کند.
 
وی با بیان اینکه مردم فلسطین هر لحظه مرگ را در کنار خود حس می‌کنند، افزود: مردم غزه با کوچکترین حرکتی مورد هدف صهیونیست‌ها قرار می‌گیرند، با این حال با اقتدار مقابل ظلم ایستادگی می‌کنند.
 
انتهای پیام
captcha