ملت ایران همواره در مقابل دشمن ایستادگی کرده است
کد خبر: 4183728
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹

ملت ایران همواره در مقابل دشمن ایستادگی کرده است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هر کجا که دشمن علیه کشور اسلامی ایران توطئه کرد، مردم در مقابل آن ایستادند و از شبیخون فرهنگی تا دفاع مقدس همواره این مردم ایستادگی کردند.

سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسدارانبه گزارش ایکنا از یزد، سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز، دوم آذرماه در همایش شکوه اقتدار که با حضور مهران فاطمی استاندار یزد و دیگر مسئولان استان برگزار شد، با اشاره به اینکه بسیج کوثر ولایت و خیر کثیر است، گفت: بسیج در عاشورای 61 هجری تشکیل شد، آن زمان که مردمی مظهر غیرت و جوانمردی هستی بود، برای تشنگان حرم آب می‌آورد و آن زمانی که دست‌ها قطع و سرها از بدن جدا می‌شد و اصحاب گرد امام(ع) حلقه زدند و نماز ظهر در اوج بارش تیرها خوانده شد، آن زمان بسیج تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه این بسیج امتداد آن نسل است، اظهار کرد: هر کسی نسخه قوی‌تری از این جمعیت بی‌انتها دارد ارائه دهد و دریاتر از این اقیانوس لشکری دارد به صحنه بیاورد و  با وجود این همه ناامنی و جنگ در سرزمین‌های اطراف کشور، ولی قلب‌های شما آرام است چون این سرزمین سرشار از رویش‌های بسیج است و هر کسی به اینجا نگاه می‌کند، برق شمشیرهای شما چشمانش را کور می‌کند.

سلامی افزود: در دوران دفاع مقدس راه را برای شیطانی‌ترین قدرت‌های مجهز و مدرن عالم بستید و نشان دادید اسلام ذاتاً شکست‌ناپذیر است و مسلمان شکست نمی‌خورد و شکست مفهمومی متعلق به دشمنان اسلام است. با ایمان جنگیدید و هنر ایمان را نشان دادید، بعد از آن در صحنه ماندید و دشمن از هر نقطه‌ای آمد، راه را بر او بستید.

وی با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه و شبیخون فرهنگی علیه ملت ایران اسلامی، گفت: هر کجا که دشمن بر علیه کشور اسلامی ایران توطئه کرد، مردم در مقابل آن ایستادند و از شبیخون فرهنگی گرفته تا دوران هشت ساله دفاع مقدس همواره این مردم ایستادگی کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،ل یزد را مهد فقاهت و پرورش عالمان بزرگ و سرزمین دانشمندان این کشور خواند و اضافه کرد: یزد رتبه‌های عالی در آزمون‌های ورودی دانشگاه‌ها را به خود اختصاص می‌دهد و شهدایش شاخص و برجسته هستند و سرداران، عالمان و مردمانش پرتلاش، اهل رزق حلال، مؤمن و عابد و... با چنین مردمانی هیچ نظامی آسیب نمی‌بیند و ایران از نعمت ولایت و اسلام و وجود یک ملت فداکار برخوردار است.

وی، طوفان‌الاقصی را بی‌نظیر خواند و بیان کرد: تاریخ بشریت چنین طوفانی را در سابقه ندارد و شکست اسرائیل بی‌سابقه بود و ثبت شده و نشان می‌دهد که دشمنان ما به فروپاشی بسیار نزدیک هستند، نزدیک‌تر از چیزی که هم ما فکر می‌کردیم و هم آنان می‌اندیشیدند. دشمن تصور کرده که می‌تواند با کشتن کودکان و زنان و نوزادان بیرق پیروزی خود را برافرازد در حالی که تنها تعریف آنها از پیروزی، مدفون کردن مردم بی دفاع زیرآوارها بود.

سلامی گفت: امروز می‌بینیم رژیمی که در حال تاخت و تاز بود، ناگهان متوقف شد، اگر آن‌ها در حال پیروز شدن بودند خود را متوقف نمی‌کردند پس مشخص است که عجز، ناتوانی و شکست امروز جزو ذات این قدرت شیطانی است و حالا باید از تکرار اشتباهاتشان جلوگیری کنند وگرنه بیشتر منهدم خواهند شد. مطمئن هستیم که فرزندان فلسطین پیروز هستند کما اینکه تاکنون هم پیروز بوده‌اند.

انتهای پیام
captcha