تفکر بسیجی نقطه قوت ایران اسلامی است
کد خبر: 4183801
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
استاندار خراسان‌شمالی:

تفکر بسیجی نقطه قوت ایران اسلامی است

استاندار خراسان‌شمالی گفت: تفکر بسیجی نقطه قوت ایران اسلامی در میدان‌های مختلف تقابل با دشمن است.

محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان بجنورد که در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: تفکر بسیجی نقطه قوت ایران اسلامی در میدان‌های مختلف تقابل با دشمن بوده، و دشمنان انقلاب در طی استقرار انقلاب اسلامی هیچ‌گاه دست از دشمنی برنداشتند.
 
وی با بیان اینکه بسیج در دوران دفاع مقدس حضور اثرگذاری داشت و این حضور قوی موید اهمیت تفکر بسیجی است، بیان کرد: بسیجی در صحنه‌های مختلفی مانند امنیت، سازندگی، امدادرسانی، علمی همواره حاضر است.
 
حسین‌نژاد با تاکید بر تفکر ناب بسیجی به عنوان یک موتور محرک در عرصه‌های مختلف، گفت: توجه به نیازهای روز جامعه علاوه بر آسایش و امنیت خاطر مردم، استقلال کشور را تضمین و ایران اسلامی را از وابستگی به کشورهای مختلف رها می‌کند.
 
سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) نیز در این همایش تصریح کرد: امروز بسیج خوف و هراس را در دل دشمنان انقلاب اسلامی انداخته و برای مردم ایران و مسلمانان مایه امید است.
 
وی با اشاره به حضور بسیج در دفاع مقدس افزود: اوج کارکرد بسیج در دفاع مقدس بود و با حضور خود ورق جنگ را برگرداند.
 
فرجی بیان کرد: دفاع مقدس مبدا شکوفایی تفکر ناب بسیجی بود، امروز بسیج مستضعفین درباره منطقه به تبعیت از انقلاب اسلامی شکل گرفته است.
انتهای پیام
captcha