بسیجیان موتور متحرک کارهای با اهمیت در کشور هستند
کد خبر: 4183952
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

بسیجیان موتور متحرک کارهای با اهمیت در کشور هستند

فرماندار شهرستان رودبار با بیان اینکه بسیجیان در همه صحنه‌ها حضور فعال دارند، گفت: بسیجیان در همه صحنه‌ها حضور میدانی دارند و دولت از ظرفیت‌های آنها استفاده می‌کند و به عبارتی بسیجیان موتور متحرک کارهای بزرگ در کشور هستند.

طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار

به گزارش ایکنا از گیلان، طهمورث عموپور، فرماندار شهرستان رودبار امروز، چهارم آذرماه در اجلاسیه مجمع عالی بسیجیان این شهرستان که با حضور مسئولان شهرستان و بسیجیان در کانون فرهنگی امام خمینی(ره) شهر رودبار برگزار شد، اظهار کرد: در تمام کارهایی که در شهرستان در حال انجام است، همواره بسیجیان مخلص پای کار هستند که جهادگونه پای کار هستند.

وی با بیان اینکه بسیجیان در همه صحنه‌ها حضور فعال دارند، افزود: بسیجیان در همه صحنه‌ها حضور میدانی دارند و دولت سیزدهم از ظرفیت‌های این عزیزان استفاده می‌کند و به عبارتی بسیجیان موتور متحرک کارهای بزرگ در کشور هستند.

عموپور با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با شعار محوری وزارت کشور که برگرفته از فرامین مقام معظم رهبری «مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت» است و با حضور فعال بسیجیان همیشه در صحنه ان‌شاءالله به نحو احسن اجرا شود.

فرماندار شهرستان رودبار با اشاره به عملکرد دولت ایران قوی در جهت توسعه شهرستان تصریح کرد: برخی عملکرد بزرگ و جهادی دولت مردمی را منفی بازتاب می‌دهند، در حالیکه دولت در شهرستان خیلی از مشکلات را مرتفع کرده است.

عموپور گفت: استاندار گیلان بیشترین سفر رسمی خود را به شهرستان رودبار داشته، رفع مشکلات شهرستان رودبار برای شخص مقام عالی دولت در گیلان بسیار مهم و حائز اهمیت است؛ در این دولت در دور افتاده‌ترین روستاهای شهرستان خدمات‌دهی و کارهای عمرانی انجام شده و در حال انجام است.

انتهای پیام
captcha